wtorek, 11 kwietnia 2017

Promocja Super-Pharm -50% na kosmetyki do makijażu - co kupiłam

Witajcie, dzisiaj chciałam pokazać Wam co udało mi się kupić podczas promocji Super-Pharm -50% na kosmetyki do makijażu z kartą LifeStyle. Cenowa obniżka dostępna jest do 12.04 włącznie.


  
Co kupiłam w Super-Pharm:
1. Bourjois, Podkład Healthy Mix kolor 52 i 53 | cena w promocji 29,99 zł 2. Bourjois, Tusz do rzęs pogrubiający Beauty Full Volume | cena w promocji 15,99 zł
3. Max Factor, Pomadka do ust Lipfinity nr 24 i 146 | cena w promocji 30,49 zł
4. Bourjois, Tusz do rzęs Volume Reveal Adjustable | cena w promocji 33,99 zł


Jak widzicie zrobiłam zapasy tak naprawdę 3 produktów. Podkładów, tuszów do rzęs i pomadek do ust.

Podkład Healthy Mix jest mi znany, jednak nie testowałam jeszcze jego nowej wersji. Ciekawa jestem jak się sprawdzi. Tusz Beauty Full Volume bardzo lubię i często do niego wracam. Pomadki Lipfinity kupiłam z ciekawości. Moja mama jest pod ich wielkim wrażeniem, dlatego z chęcią przekonam się jak wypadną u mnie. Ostatniego z produktów, czyli tuszu Volume Reveal Adjustable od Bourojois kompletnie nie znam.



Lubicie, któryś z powyższych produktów? 
Skusiłyście się na promocję Super-Pharm? A może czekacie na Rossmanna?

8 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy :) Nie słyszałam o tej promocji, ja czekam już na rossmannową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super-Pharm nie mam nigdzie pod ręką, dlatego czekam na promocję w Rossmann'ie ;-) Z Twoich kosmetyków miałam przelotny romans z pomadkami lipfiniti (bardzo przelotny). Firmę Bouroijs bardzo lubię, jednak produktów na które się zdecydowałaś nie znam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie korzystałam z promocji :) z kolorówki mam wszystko :) natomiast podkład Healthy Mix za darmo nie chce :P dla mnie jest to bardzo słaby produkt i nie wart nawet ceny przy -50%

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba kupię te pomadki, ale na promocji w rossie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na promocję w R. 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupuję tam kolorówek bo zazwyczaj wszystko jest używane :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zakupy, mnie na razie niczego nie brakuje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...