poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Olej musztardowy od KTC - olejowanie włosów

Witajcie, dzisiaj mam dla Was opis oraz moją opinię dla oleju musztardowego do firmy KTC. Produkt kupiłam w internetowej drogerii ekobieca.pl w cenie promocyjnej za 9,99 zł. Obecnie kosztuje 10,99 zł.


O oleju musztardowym ze strony ekobieca.pl:
Olej musztardowy ma szerokie zastosowanie. Z jednej strony przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej, z drugiej do każdego rodzaju włosów. Skutecznie wzmacnia strukturę włosów, a regularne stosowanie olejku sprawia, że włosy stają się grubsze, gęściejsze i pełne blasku. Ponadto zapewnia skórze i włosom odpowiedni poziom nawilżenia, dostarcza także cennych składników odżywczych.


Sposób użycia:
Umyć włosy, osuszyć je delikatnie ręcznikiem. Zaaplikować olejek na skórę głowy masując delikatnie opuszkami palców (dobrze sprawdza się aplikacja przy pomocy strzykawki). Najlepsze efekty daje wykonanie 20-minutowego masaż skóry głowy.
Olejek należy aplikować do momentu, gdy skóra przestanie go absorbować. Na koniec wmasować olejek w końcówki włosów. Zostawić olejek na całą noc, rano umyć włosy.
Najlepsze rezultaty osiąga się używając olejku 2-3 razy w tygodniu.
Jeśli włosy są bardzo wysuszone, z łupieżem lub skóra głowy swędzi, dobrze jest stosować olejek każdego wieczora.
Inną możliwością jest użycie olejku na 2-3 godziny przed myciem.
Olejek zmywa się łatwo i do jego wypłukania powinno wystarczyć jednokrotne mycie szamponem.

Skład:
100% czysty olej z gorczycy (musztardowy)


Moim zdaniem:
Olej KTC zamknięty jest w szklanej, 250 ml butelce z zakrętką. Ma piękny bursztynowy kolor. Zapachem przypomina olej lniany.

Olej musztardowy nadaje się do masażu ciała, odżywienia suchej skóry i do włosów. Ja produkt nabyłam właśnie z myślą o tym ostatnim, czyli olejowaniu włosów. W internecie natknęłam się na wiele pozytywnych opinii. Olej ma sprzyjać wzrostowi włosów, dostarczać cennych składników odżywczych i przy regularnym stosowaniu pozostawić je w świetnej kondycji.

Specyfik nakładałam jedynie na długość włosów. Raz odważyłam się wmasować go w skórę głowy, jednak mimo zapewnieniom o łatwym zmywaniu, miałam problem z jego wypłukaniem. Przyznam, że z moich włosów ciężko zmyć wszelkiego rodzaju oleje, dlatego nie było to dla mnie zaskoczenie. Na skórę głowy nie będę go już aplikować.


Moje włosy po zmyciu oleju i wysuszeniu są sypkie i bardzo ładnie się błyszczą. Końcówki wizualnie wyglądają lepiej, ale nie oszukujmy się, jeśli są rozdwojone, to już niewiele im pomoże. Myślę, że przy częstym stosowaniu, zgodnym z zaleceniami, włosy uzyskają naprawdę piękny wygląd. Ja swoje olejuję raz w tygodniu. Chciałabym częściej, jednak czas mi nie pozwala.

Nie wierzyłam, że olej przyspieszy wzrost włosów. Ku mojemu zaskoczeniu wydaje mi się, że jest to jednak prawda. Moje włosy, po ostatnim podcięciu końcówek, od czubka głowy mają ponad 90 cm długości. Tak naprawdę sama nie wiem kiedy tak szybko urosły od pasa do prawie końca pupy. Pamiętam jeszcze, jak niedawno mówiłam, że osiągnęły limit i już nie rosną, tylko się wykruszają. Wspomnę Wam może jeszcze, że ostatnio piję również (minimum raz dziennie) skrzyp. Możliwe, że to po części i jego zasługa.


Obecnie na włosy zaczęłam nakładać mieszankę olejów, którą sama skomponowałam. Na pewno za jakiś czas Wam o niej napiszę. W jej składzie znalazł się również olej musztardowy.  
 Lubicie olejowanie włosów?

8 komentarzy:

  1. Obserwuję ten olej od dawna, ale chyba w końcu go kupię. W Kuchni Świata w każdej galerii kosztuje chyba 8 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, masz długie włosy, kiedyś było głośno o tym oleju, ja nigdy go jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego oleju jeszcze nie miałam. Masz bardzo długie włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie podziel się tą mieszanką:) też chciałbym tak długie włosy mogłyby być nawet krótsze ale chciałbym aby były grubsze i gęściejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już dawno o świetnym działaniu gorczycy na skórę głowy, może i skuszę się na ten olej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie oleje, ale nie wiem sama dlaczego, musztardowy mnie jakos sam w sobie zniecheca, mimo iz go nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jeszcze o oleju musztardowym. Myślę że łatwiej byłoby Ci zmywać oleje emulgujac odżywka. Nałóż na kilkanaście minut odżywkę lub maskę na naolejowane włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, muszę koniecznie wypróbować ten sposób. Dziękuję! :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...