środa, 22 marca 2017

ShinyBox Pani Wiosna marzec 2017 - zawartość pudełka

Witajcie, dzisiaj chciałam przedstawić Wam marcowe pudełko ShinyBox, które dzisiaj dostarczył mi kurier. Box kupiłam w ramach trzymiesięcznego pakietu, dlatego możecie się spodziewać, że niedługo opiszę Wam jeszcze dwa kolejne. Dodatkowo dostałam jeszcze pudełko Inspired By U.R.O.K. edycję 10.


O pudełku Pani Wiosna ze strony ShinyBox:
Razem z nadejściem wiosny powitaj nową siebie! Poznaj tajniki urody i zadbaj o swoje naturalne piękno razem z najnowszym pudełkiem ShinyBox „Pani Wiosna”, w którym znajdziesz m.in. serum do rzęs marki LashVolution o wartości 79 zł!


Zobaczcie co przedstawia marcowy ShinyBox Pani Wiosna:
1. Glov, Mini rękawica do poprawy makijażu | gratis | cena 14,90 zł
2. Jadwiga, Polska papka do cery trądzikowej | produkt pełnowymiarowy | cena 30,00 zł
3. BellKremowy róż do policzków – kolor 02 | produkt pełnowymiarowy | cena w promocji 12,99 zł
4. Schwarzkopf, Suchy szampon Got2b Extra Fresh | miniatura -  | cena 18,99 zł


5. LashVolution, Serum do rzęs | produkt pełnowymiarowy | cena 79,00 zł
6. Bielenda, Hydrożelowa maseczka efekt mezoterapii | produkt pełnowymiarowy | cena 2,60 zł
7. DeliaKrem do stóp regulator   potliwości | produkt pełnowymiarowy | cena 6,70 zł
8. Schwarzkopf, Szampon Nature Moments odbudowujący| produkt pełnowymiarowy | cena 10,99 zł


Moim zdaniem:
ShinyBox zapowiadał, że w pudełku znajdzie się 8 produktów, w tym aż 7 pełnowymiarowych, 2 nowości kosmetyczne i gwarantowane serum LashVolution. Przyznam, że na zakup skusiłam się m.in. z jego względu.


Gdy otwierałam pudełko pierwsza w oczy rzuciła mi się papka firmy Jadwiga. Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam z tego produktu. Po tym jak go zobaczyłam, wiedząc przy tym, że w boxie jest jeszcze serum do rzęs, było mi już bez różnicy co dalej znajdę. Ku mojemu zaskoczeniu każdy z kosmetyków przypadł mi do gustu. Oprócz maseczki od Bielendy nie używałam jeszcze żadnego z nich, dlatego jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. Zastanawiam się również jak spisze się mini rękawica do poprawy makijażu. Obecnie jakoś nie wyobrażam sobie jej w użyciu.


Po zsumowaniu sugerowanych cen wszystkich pełnowymiarowych produktów wychodzi, na to że musielibyśmy za nie zapłacić 158,17 zł. Do tego dochodzi miniaturka suchego szamponu o pojemności 100 ml. Jego pełnowymiarowy odpowiednik ma o połowę więcej, a kosztuje 18,99 zł. Podsumowując, zawartość pudełka ShinyBox Pani Wiosna to ok. 168 zł. Ja za trzymiesięczny pakiet i dodatkowo pudełko U.R.O.K. zapłaciłam 139 zł. Mam nadzieję, że kwietniowe i majowe boxy będą również takie fajne.



Co sądzicie o zawartości tego ShinyBoxa? 

27 komentarzy:

  1. produkty i wiele leprze niz teraz w beblossy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lashvolution miałam, tak samo jak mini rękawiczkę Glov.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłabym się tylko na Lashvolution :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja trafiłam na malinowy zapach szamponu :) ślicznie pachnie. Box oceniam na dobrą 4.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłabym średnio zadowolona z tego pudełka... Nie ma w nim nic co by mnie naprawdę zaciekawiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To moje 3 pudełko i muszę przyznać że jest całkiem spoko :) Lutowe to zdecydowanie mój faworyt ale to też jest niczego sobie :) Z tych 3 pudełek póki co Styczniowe było najsłabsze dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Rękawice chciałabym wypróbować :) w sumie całkiem dobra zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, a rękawica bardzo mnie ciekawi ;).

      Usuń
    2. Mnie też :) planuje zakup ale zawsze zapominam :P

      Usuń
  8. Ja nie jestem zachwycona, bywało lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ucieszył mnie ten zestaw, mamy ten sam wariant :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, chociaż przyznam, że wolałabym inną wersję szamponu ;).

      Usuń
  10. do mnie pudełko dotarło dopiero dzisiaj, dwa dni temu zawartość widziałam na Instagramie jakoś mnie nie zachwyciła, ale kiedy otworzyłam pudełeczko to mogę śmiało powiedzieć, że jest na prawdę fajne! produkty podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany miałam niespodziankę i nie wiedziałam co dokładnie znajdę ;)

      Usuń
  11. Moim zdaniem zawartość całkiem udana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak się sprawdzi to maleństwo :D

      Usuń
  13. Ja bardziej byłabym za kosmetykami do makijażu :) bo to je uwielbiam. Kosmetyków powyżej przedstawionych nie znam właściwie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lashvolution i Glov to chyba jedyne rzeczy które wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi zawartoś raczej średnio się podoba. Połowe z tych priduktów mam albo miałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Średnie te produkty, ale takie popularne i wszechobecne. Jak szukacie czegoś odjechanego to polecam Birthday Box. Dostałam od przyjaciółki na urodziny. Zawartość rewelacja, prawie jak FabFitFun z USA tylko taniej. Znajdziecie ich na http://birthdaybox.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...