poniedziałek, 6 marca 2017

Nowości od Sunew i zakupy kosmetyczne z Auchan - haul

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co dostałam od firmy SUNEW i co udało mi się kupić podczas kosmetycznej promocji w hipermarkecie Auchan.


Jakiś czas temu otrzymałam maila z propozycją współpracy od firmy SUNEW. Do przetestowania miałam dostać żel rozpuszczający naskórek z witaminą C. Ku mojemu zdziwieniu w przesyłce dostałam dużo więcej produktów! Sami zobaczcie:


1. Intensywny zabieg przeciwzmarszczkowy pod oczy ze śluzem ślimaka
2. Żel Ausalla rozpuszczający naskórek z witaminą C
3. Balsam do ust LIP BALM Gold WANILIA
4. Balsam do ust LIP BALM Silver KOKOS 
5. Jedwabna maska upiększająca – ze śluzem ślimaka, odbudowa komórek i ich regeneracja
6. Pielęgnujący i wygładzający krem do rąk – truskawka
7. Żel pod prysznic XLL

Oprócz przesyłki od Sunew, za którą bardzo dziękuję, w moich nowościach znalazły się jeszcze produkty kupione w hipermarkecie Auchan. Jeśli nie wiecie sklep ten ma od niedawna promocję na wybrane kosmetyki. Trwa ona do 8 marca.


1. Przepisy Babci Agafii, Tradycyjny syberyjski balsam odżywczy nr 4 kwiatowy propolis| cena w promocji 6,98 zł (cena regularna 12,69 zł)
2. Natura Siberica, Rokitnikowy szampon z efektem laminacji do słabych i zniszczonych włosów | cena 16,99 zł
3. Farmona Herbal Care, Odżywka do włosów z łupieżem Dziegieć | cena w promocji 6,99 zł
4. Bielenda, Zmysłowy olejek multifazowy namiętne nawilżenie | cena 14,99 zł

Muszę Wam przyznać, że niektóre z produktów już zaczęłam testować.


Dajcie znać, który z nich Was najbardziej zaciekawił :)

25 komentarzy:

  1. Z pierwszą firmą spotykam się po raz pierwszy. Jestem ciekawa zarówno żelu do usuwania skórek jak i produktów ze śluzem ślimaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki kremik do rąk:)
    Nie znam firmy, więc czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że jego opakowanie podbiło moje serce :)

      Usuń
  3. Udało Ci się dorwać bardzo fajne produkty w Auchan, mam nadzieję, że też uda mi się załapać na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty, które dostałaś od firmy SUNEW wyglądają bardzo ciekawie, a krem do rąk ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej ciekawi mnie działanie tego kremu rozpuszczającego naskórek z witaminą C:)
    PS. Olejek z Bielendy świetnie się nazywa haha:D

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami i w Auchan można coś fajnego kupić :D obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ogromnie ciekawa recenzji produktów z paczuszki i zdecydowanie muszę się wybrać do Auchan, może przy odrobinie szczęścia jeszcze coś dla siebie znajdę. O ile promocja się jeszcze nie skończyła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wszystkich produktów miałam jedynie olejek Bielenda o którym czytałaś :) jestem ciekawa jak sprawdzi się reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetna przesyłka :D widać firma dba o blogerki:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowanie kremu do rąk boskie, od razu wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i jak ten zel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze testuję, ale w sumie już mogę powiedzieć, że baardzo mi odpowiada :).

      Usuń
  12. Krem do rąk ma zabawne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozycję nr 8 wspominam koszmarnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, też muszę się wybrać do Auchan. Tam mają świetne nowości które nie zawsze spotkamy w drogeriach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy w Auchan robię dość często, a do tej pory jakoś omijałam dział z kosmetykami. Teraz już nie będę :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...