środa, 1 marca 2017

Mydło błotno-solne z Morza Martwego od White Flower's

Witajcie, wracam do Was po dość długiej przerwie. Bardzo chciałabym regularnie dodawać wpisy i mam nadzieję, że mi się to uda.

Dzisiaj mam dla Was recenzję mydła błotno-solnego z Morza Martwego od White Flower's. Produkt kupiłam w Rossmannie za ok. 8,00 zł.


O mydle ze strony producenta:
Mydło błotno – solne produkowane jest tradycyjną metodą  z  najwyższej jakości surowców naturalnych. Wyjątkowość tego mydła polega na dodaniu oryginalnej soli i błota z Morza Martwego, których dobroczynne działanie kosmetyczne i terapeutyczne znane jest od starożytności, dzięki wyjątkowo wysokiej zawartość m.in. magnezu, potasu, wapnia, żelaza, manganu, bromków, siarczanów, węglanów i innych.

Do każdego rodzaju cery,  również wrażliwej i ze skłonnościami alergicznymi.

Delikatnie myje, głęboko oczyszcza,  poprawia kondycję skóry, może być  stosowane codziennie. Sól i błoto z Morza Martwego posiadają wybitne właściwości regenerujące, pielęgnujące i odżywiające skórę, oraz wzmacniające jej metabolizm. Są szeroko stosowane w ośrodkach SPA do zabiegów antycellulitowych i wyszczuplających. Mogą być ważnym uzupełnieniem w terapii trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry, egzem czy łojotoku.


Subtelna nuta zapachowa naturalnych olejków eterycznych pozostawi po kąpieli uczucie świeżości i odprężenia. Mydło jest wysoko wydajne, nie zawiera konserwantów, syntetycznych nawilżaczy, plastyfikatorów.

Zawartość soli z Morza Martwego w mydle = 1,5 %
Zawartość błota z Morza Martwego w mydle = 5 %

Skład:


Moim zdaniem:
Mydło zamknięte jest w tekturowym opakowaniu, z przyjemną szatą graficzną. Sam w sobie produkt to prostokątna, szara kostka z widocznymi drobinkami. Zapach jest dość specyficzny, jednak bardzo przyjemny. Dla mnie jest to mieszanina męskich perfum i lawendy.

Mydło używałam i nadal używam jedynie do twarzy. Idealnie nadaje się do złuszczania martwego naskórka. Kiedy potrzebuję mocniejszego ścierania np. na brodzie, przejeżdżam po niej 2-3 razy kostką mydła i delikatnie masuję okrężnymi ruchami. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że stan mojej skóry się polepszył. Krostek jest znacznie mniej, a pory nie są tak zatkane. Niestety, muszę dość delikatnie obchodzić się z produktem, gdyż potrafi podrażnić moją wrażliwą skórę. Przyznam jednak, że i tak jestem zaskoczona, że „burak” szybko znika.

Produkt jest dodatkowo bardzo wydajny.


Uwaga!
Musimy pamiętać, że mydło ma pH zasadowe, dlatego dla przywrócenia równowagi  powinnyśmy po  umyciu twarzy mydłem, przetrzeć ją tonikiem (bezalkoholowym). pH powróci wtedy do właściwego – lekko kwaśnego.

Co ciekawe mydło idealnie sprawdziło się przy czyszczeniu jajeczka oraz pędzli i jest to mój ulubiony produkt przy wykonywaniu tej czynności. Bardzo dobrze usuwa podkład i produkty sypkie, a do tego nie niszczy włosia i struktury gąbki.


Obecnie mam już 3 kostkę tego mydełka i mimo, że używam również innych specyfików, to to chyba już na stałe zagości w mojej łazience, przynajmniej do czyszczenia narzędzi do makijażu.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Oczyszcza
+ Zapobiega powstawaniu zaskórników
+ Peelinguje
+ Nie uczula
+ Nie wysusza
+ Zapach
+ Wydajność
+ Cena

Minusy:
- Może podrażniać


Znacie to mydełko? Przypadło Wam do gustu? A może preferujecie inne produkty do mycia twarzy? 

7 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś, ale póki co korzystam z delikatniejszych preparatów do mycia twarzy typu żele Vianek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam wrażliwą skórę. staram się pamiętać o przemywaniu twarzy po myciu

    OdpowiedzUsuń
  3. z white flower's ostatnio testuję peeling do ciała. sprawdził się. to mydło zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na pewno będziesz zadowolona :)

      Usuń
  4. Mydełka ani marki nie znałam, ale mnie zaciekawiło szczególnie jako sposób na mycie pędzli i jaja!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam go, ale zaciekawiło mnie, z chęcią go przetestuję, bo lubię takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu, ale opakowanie tego mydła kojarzy mi się z masłem :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...