sobota, 3 września 2016

ShimyBox GIFT SET 1 - zawartość pudełka

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać zawartość pudełka ShinyBoxa GIFT SET 1. Box kupiłam w promocji za 29,00 zł z wysyłką (regularna cena to 39,00 zł).


O pudełku:
Lubisz prezenty? Pokochasz Gift Set! Gift Set to zestaw, dzięki któremu sprawisz sobie wyjątkową niespodziankę, zadbasz o swoją urodę i przeniesiesz się do krainy piękna. Ta limitowana edycja pudełka to niezbędnik każdej z nas!
W zestawie Gift Set znajdziesz łącznie aż 6 produktów – gwarantowane 2 kosmetyki: płyn micelarny marki Dermedic oraz maskę do włosów Gliss Kur marki Schwarzkopf oraz 4 produkty niespodzianki.


Moim zdaniem:
Produkt kupiłam w cenie promocyjnej, dlatego nie spodziewałam się po nim rewelacji, ale z drugiej strony pomyślałam, że za takie pieniądze warto zaryzykować i zobaczyć na co trafię.

Sami zobaczcie co wpadło w moje ręce:


Kosmetyki zostały zapakowane w pudełko Charlize Mystery by Kasia Gliniecka, co nie bardzo mi się to spodobało. Na szczęście zawartość pudełka zdecydowanie mi to wynagrodziła.

W kartonie znalazłam oczywiście gwarantowane produkty tj. płyn micelarny marki Dermedic oraz maskę do włosów Gliss Kur firmy Schwarzkopf. Oba produkty już miałam i spisywały się całkiem dobrze.

Dodatkiem do powyższych produktów była:
- Szminka Luxe od Avon, w kolorze Designer Red

- Balsam regenerujący do suchej skóry rąk Oriental Touch od Liv Delano

- Krem rozjaśniająco-wygładzający z kwasem migdałowym

- Brokatowy lakier do paznokci BalneoKosmetyki, w kolorze 300

Pudełka dostępne są jeszcze na stronie. Przyznam Wam, że zawartość tak mi się spodobała, że aż mnie kusi żeby zamówić jeszcze jedno :).


Jeśli jesteście posiadaczkami ShinyBoxa GIFT SET 1, koniecznie dajcie znać co znalazło się w Waszych pudełkach!

10 komentarzy:

  1. Jak za taką cenę, to całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny box, miałam już wszystkie te produkty, krem norel jest super

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tą cenę bardzo opłaca się kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie super zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ten box. jestem pod wrażeniem jego zawartości, tym bardziej, że i cena jest kusząca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...