wtorek, 23 sierpnia 2016

Paletka do konturowania od Wibo - 3 steps to perfect face

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję paletki do konturowania od Wibo. Produkt kupiłam w Rossmannie za ok. 20 zł. 


Ze strony producenta:
Paleta do zadań specjalnych. Zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu.


W jej skład wchodzi:
- rozświetlacz nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin,
- bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy,
- róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną-daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie, aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.


Skład:
Mica, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Silica, Polybutene, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, [+/-]: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850, CI 16035.

Moim zdaniem:
Trio od Wibo poszukiwałam od dłuższego czasu, ale niestety paletka nigdzie nie była dostępna. Gdy ją w końcu dorwałam cieszyłam się jak małe dziecko. 


Bronzer, rozświetlacz i róż zamknięte są w niewielkim plastikowym opakowaniu z lusterkiem. Bardzo podoba mi się jego minimalistyczny design, chociaż tak naprawdę całość do złudzenia przypomina paletkę ze Sleeka lub Makeup Revolution.

Przyznam, że początkowo bardzo zdziwiłam się połyskującym kolorem różu. Myślałam, że nie przypadnie mi przez to do gustu i drobinki będą widoczne, ale na szczęście nie rzuca się to w oczy. Można powiedzieć, że jest to róż o brzoskwiniowym połysku.


Bronzer jest w przyjemnym ciepłym kolorze, który bardzo dobrze stapia się z odcieniem mojej cery. Nie jest zbyt ciemny ani za jasny, a do tego można stopniować jego intensywność. Nie musimy obawiać się, że zrobimy sobie nim krzywdę.

Pozostaje jeszcze rozświetlacz, który przy rozświetlającym różu nie jest niezbędny, ale solo lub w połączeniu z innym kosmetykiem wygląda bardzo ładnie.


Twarz wykonturowana tą paletką wygląda bardzo naturalnie. Trwałość produktu oceniam na 4/5. 

Podsumowanie:
Plusy:
+ Kolory
+ Łatwość w nakładaniu
+ Trwałość
+ Wydajność
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
- Dostępna 1 wersja kolorystyczna

Używacie tego typu zestawów do konturowania? Który jest Waszym faworytem?

10 komentarzy:

  1. śliczna jest ta paleta, ja mam podobną, która była inspiracją dla tej ze sleeka, jest nieco lepiej na-pigmentowana, ale ta też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i jest ok, ale nie sięgam po nią w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kupić, ale oststecznie zrezygnowałam, mam za duże zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie od dawna ale raczej ten świetlisty róż byłby dla mnie bezużyteczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bronzer wydaje sie być idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się prezentuje.
    Nie miałam jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym chciała taką paletkę, wygląda super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...