wtorek, 5 lipca 2016

Rozświetlające serum pod oczy z perłą, złotą algą i kawiorem od Apis

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję rozświetlającego serum pod oczy z perłą, złotą algą i kawiorem (seria Exclusive terApis), które dostałam od firmy Apis. Regularna cena produktu to 40,00 zł / 30 ml, jednak obecnie kosmetyk jest w promocji i można go mieć za 35,00 zł.
O serum ze strony producenta:
Serum z ekstraktem z pereł morskich, złotej algi, kawioru, olejem makadamia, arganowym, masłem shea, kolagenem i elastyną. Idealnie nawilża, regeneruje, odżywia i wygładza. Natychmiastowo i trwale nadaje rozświetlonego wyglądu, zmniejsza cienie pod oczami, poprawia kontur oraz kondycję skóry.

Skład:

Moim zdaniem:
Produkt zamknięty jest w 30 ml, bardzo fajnym opakowaniu, dzięki któremu wydobywanie serum jest higieniczne.  Był to pierwszy plus produktu, który zauważyłam.
Kosmetyk posiada lekką konsystencję. Początkowo jest dość zbity, jednak po kontakcie ze skórą szybko się rozprowadza i jeszcze szybciej wchłania. Nie ma żadnego zapachu.

Muszę przyznać, że serum bardzo dobrze nawilża i odżywia delikatną skórę pod oczami. Obrzęki są zdecydowanie złagodzone.


Kosmetyk nie powoduje u mnie żadnej reakcji alergicznej i nie zapycha skóry. Jest naprawdę delikatny.

Muszę przyznać, że przy regularnym stosowaniu zauważyłam poprawę skóry. Obecnie jest dobrze nawilżona i jędrniejsza.


Jednym z ostatnich plusów produktu jest jego wydajność, która jest po prostu niesamowita. Miałam wrażenie, że kosmetyk nigdy się nie skończy!

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilża
+ Rozświetla
+ Wygładza
+ Zmniejsza obrzęki
+ Nie uczula
+ Nie zapycha
+ Brak zapachu
+ Opakowanie
+ Wydajność
+ Skład

Minusy:
brak


Lubicie kosmetyki firmy Apis?

8 komentarzy:

  1. Bardzo sobie cenię kosmetyki, które mnie zachwycają i "nigdy się nie kończą" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale widzę, że warto go wypróbować :) Same zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe do serum, chętnie spróbowałabym je jeśli jest pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku Apis Ale wszystko przede mną w odległej przyszłości bo obecnie mam kompletną pielęgnację i niczego mi nie brakuje. Lubię takie opakowania, super, że serum ma aż tyle zalet i niską cenę.

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ten brak minusów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbowałabym ten krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogaty skład. Ciekawe jak by sobie radził z moimi mocnymi cieniami pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...