środa, 29 czerwca 2016

Przesyłka od Born Pretty Store - lakier hybrydowy i akcesoria

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać paczkę, którą niedawno otrzymałam od sklepu Born Pretty Store (klik), to moja kolejna współpraca z portalem. Oczywiście wybrałam produkty z działu Nail Art (klik).  


Co znalazło się w paczce:


1. Zestaw do robienia stempelków na paznokciach
Cena: 2,99 $ (link klik) 


2. Lakier zabezpieczający skórki wokół paznokci
Cena: 3,67 $ (link klik)
  

3. Lakier hybrydowy - kolor candy nr 6
Cena: 2,77 $ (link klik) 

  
Lakier hybrydowy zdążyłam już dobrze przetestować i przyznaję, że jest super!

Również i tym razem zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:
Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

Co najbardziej Was ciekawi?

6 komentarzy:

  1. Zestaw do robienia stempelków ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałaby mi się ta guma zabezpieczająca ala lakier bo zawsze zalewam skórki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie będzie idealny do stempelków i gradientu :)

      Usuń
  3. zamówiłam sobie z chińskiej strony biały lakier i nie mogę się doczekać by go ocenić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj koniecznie znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa jak spisze się ten lakier hybrydowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...