poniedziałek, 9 maja 2016

Promocja Rossmanna -49% na szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci

Witajcie, dzisiaj pokażę Wam co kupiłam podczas trzeciej i już ostatniej części promocji Rossmanna -49% na szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci.



Zobaczcie co udało mi się kupić:
1. Wibo, Wielofunkcyjny primer do ust | cena w promocji 5,60 zł (cena regularna 10,99 zł)
2. Wibo, Pomadka i balsam Juicy Color Lipstick 2w1 nr 19095, 14095, 19095 | cena w promocji 5,96 zł (cena regularna 11,69 zł)
3. Wibo, Lakier do ust Rock with me nr 2 | cena w promocji 5,76 zł (cena regularna 11,29 zł)
4. Wibo, Matowa pomadka Million Dollar Lips nr 2 | cena w promocji 5,76 zł (cena regularna 11,29 zł)
5. Lovely, Kredka do ust Perfect line nr 3, 2 | cena w promocji 3,36 zł (cena regularna 6,59 zł)
6. Wibo, Kredka do ust Lip Define Pencil nr 2 | cena w promocji 4,74 zł (cena regularna 9,29 zł)
7. Miss Sporty, Konturówka do ust nr 005 | cena w promocji 4,99 zł (cena regularna 9,79 zł)
8. Wibo, Pomadka do ust Glossy Nude nr 1 | cena w promocji 6,62 zł (cena regularna 12,99 zł)
9. Bielenda, Balsam do ust Zmysłowa Wiśnia | cena w promocji 4,33 zł (cena regularna 8,49 zł)


10. Carmex, Nawilżający balsam do ust Słodka pomarańcza | cena w promocji 5,45 zł (cena regularna 10,69 zł)
11. Laura Conti, Zmywacz do usuwania lakieru hybrydowego | cena w promocji 5,09 zł (cena regularna 9,99 zł)
12. Isana, Zmywacz do paznokci | cena w promocji 4,07 zł (cena regularna 7,99 zł)
13. Cztery Pory Roku, Zmywacz lakieru hybrydowego | cena w promocji 2,54 zł (cena regularna 4,99 zł)
14. Carmex, Nawilżający balsam do ust Granat | cena w promocji 5,45 zł (cena regularna 10,69 zł)


Tym razem nie do końca kupiłam to, co zaplanowałam, chodzi mi konkretnie o kolorówkę. Niestety kolory, które sobie wymarzyłam nie były już dostępne. Zakupy robiłam na dwie raty, w dwóch różnych Rossmannach, jednak i to nie pomogło w znalezieniu odcieni, które zaplanowałam kupić. Mimo wszystko muszę przyznać, że i tak jestem zadowolona z zakupów, ponieważ udało mi się zrobić małe zapasy.



Jak podobają się Wam moje zakupy? Lubicie, któryś z ww. produktów?

12 komentarzy:

  1. Oj podobają się <3
    Pomadka z Wibo wpadła mi w oko :) ciekawa jestem koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łupy zakupowe :). Również kupiłam produkty do ust marki Wibo. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super zakupy :D na pewno będziesz zadowolona :) Też kupiłam konturówki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wiem co mną kierowało podczas wyboru kolorów szminek,pomadek..wybrałam tak odważne kolory,których nie użyję na codzień..bardzo mi się podobały ale co ja z nimi zrobię to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja matową pomadkę z Wibo też wzięłam w takim kolorze. Jestem o tyle "lepsza", że chyba nigdy jej nie użyję :D. Najgorsze jest to, że kolor inaczej wygląda na opakowaniu i inaczej na ustach...

      Usuń
    2. jeszcze wczoraj sobie domówiłam jedna szminkę,ale zamówienie zostało anulowane bo zabrakło produktów :D może to i lepiej..Te które mam będę matowić i przygaszać wacikami i jakoś j wykorzystam ;)

      Usuń

  5. Jejku, sporo tego, szczególnie produktów do ust, ja w tym roku nie bylam w żadnej stacjonarnej drogerii . uwielbiam zakupy przez internet. Właśnie używam carmexów, mam wersję z granatem, wanilią i limonką, muszę wypróbować też pomarańczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko 2 odżywki Eveline i zmywacze duże z Isany na zapas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...