wtorek, 5 kwietnia 2016

Żel pod prysznic energetyzujący słodka malina od Seyo

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję żelu pod prysznic Seyo o zapachu słodka malina. Produkt kupiłam w Naturze w promocji za 3,99 zł / 500 ml (cena regularna to 4,99 zł).

O produkcie:
Soczyście owocowy zapach żelu pod prysznic SŁODKA MALINA z linii Pleasures doda Ci pozytywnej energii i zamieni każdą kąpiel w niezwykle przyjemne doznanie. Łagodne składniki myjące i nawilżające sprawią, że Twoja skóra będzie wyjątkowo świeża, miękka i zadbana. pH neutralne dla skóry. Produkt przebadany dermatologicznie. Zawiera kompleks witamin A+E+F.

Sposób użycia:
Skład:

Moim zdaniem:
Produkt kupiłam ze względu na jego niską cenę, chociaż przyznam, że i bez promocji jest bardzo kusząca.

Kosmetyk zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z zatrzaskowym wieczkiem. Szata graficzna opakowania bardzo mi się podoba.  
Żel posiada odpowiednią konsystencję, nie jest zbyt gęsta ani zbyt rzadka.
Zapach dobrze oddaje woń soczystej maliny i jak najbardziej mi odpowiada. Faktycznie kąpiel z tym płynem staje się przyjemnością.
Specyfik dobrze się pieni tworząc sporą pianę, również kiedy wlejemy go bezpośrednio do wanny.

Produkt nie powoduje uczulenia i nie wysusza skóry, ciężko mi jednak ocenić czy faktycznie nawilża. Po kąpieli skóra pozostaje miękka i gładka.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Dobrze się pieni
+ Dobrze myje
+ Nie uczula
+ Nie wysusza
+ Wydajność
+ Konsystencja
+ Opakowanie
+ Zapach
+ Cena

Minusy:

brak
Znacie produkty Seyo?

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym żelem, ale prezentuje się kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam dawno temu balsam tej marki ale żel wygląda bardziej atrakcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwieeeelbiam wszystko co ma maliny więc pewnie się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie słodkie zapachy na lato :)Świetny blog,będę wpadać częściej.Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...