czwartek, 21 kwietnia 2016

Promocja Rossmanna -49% na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory, czyli co udało mi się kupić

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co nowego przyniosła dla mnie promocja Rossmanna -49% na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory do twarzy.


Muszę przyznać, że trochę poszalałam. Obecnie nie potrzebuję żadnego z produktów, który kupiłam, jednak uwielbiam robić zapasy, tym bardziej takie, dzięki którym mogę oszczędzić pieniądze.


Zobaczcie co udało mi się kupić:
1. Wibo, Rozświetlacz prasowany Diamond Illuminator | cena w promocji 5,09 zł (cena regularna 9,99 zł)
2. Wibo, Podkład Royal Skin nr 2 Ivory | cena w promocji 11,72 zł (cena regularna 22,99 zł)
3. Bourjois, Podkład Healthy Mix nr 51 Light vanilla | cena w promocji 32,12 zł (cena regularna 62,99 zł)
4. Rimmel, Podkład Wake Me Up nr 100 Ivory oraz nr 200 Soft Beige | cena w promocji 22,43 zł (cena regularna 43,99 zł)
5. Wibo, Bibułki matujące | cena w promocji 3,46 zł (cena regularna 6,79 zł)


Z produktów, które udało mi się kupić znam już rozświetlacz, podkład Wake Me Up oraz ten od Wibo. Każdy z nich bardzo lubię. Dodatkowo do koszyka wrzuciłam zachwalany przez wszystkich Healthy Mix i bibułki matujące, których jestem niezwykle ciekawa. 

Skorzystałyście już z promocji Rossmanna? Co wpadło w Wasze ręce?

7 komentarzy:

  1. Szukałam któregokolwiek z rozświetlaczy Wibo albo Lovely- ale niestety w moich Rossmannach śladu po nich nie było. Trudno- może zużyję mój obecny. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz zadowolona z tych bibułek :) mi jednak one się strasznie szybko kończą :( pewnie za często używam ;p Widzę, że zakupy udane :) Moje również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tego rozświetlacza i go polubiłam :)
    Miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś miałam Wake Me Up właśnie w tym odcieniu ale teraz już od roku używam tylko azjatyckich kremów bb skin 79.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie tak obkupiłam, że na koniec promocji ogłoszę upadłość :p

    OdpowiedzUsuń
  6. też kupiłam Diamond Illuminator :D a do kompletu róż ;)do tego doszły jeszcze zakupy z szafy Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał ! Jakie zapasy- super :D !
    A jak oceniasz ten rozświetlacz z WIBO ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...