czwartek, 14 kwietnia 2016

Odżywka w piance pod prysznic - większa objętość z Pantene PRO-V

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję odżywki do włosów pod prysznic w piance - firmy Pantene Pro-V. Kosmetyk ma zwiększać objętość włosów. Kupiłam go w Rossmannie w cenie promocyjnej 9,99 zł / 180 ml (cena regularna to 14,99 zł).
Ze strony producenta: 
Odżywka w piance Pantene Pro-V Większa Objętość intensywnie odżywia cienkie włosy, nie obciążając ich. Włosy stają się łatwe do rozczesania i widocznie zdrowsze oraz lepiej się układają. Odżywki w piance używaj tak jak zwykłej odżywki: pod prysznicem, po każdym umyciu włosów.

Sposób użycia:

Skład:

Moim zdaniem:
Odżywka pod prysznic w piance była dla mnie nowością, którą musiałam przetestować. Nie spodziewałam się po niej zaskakujących efektów. Czy słusznie?
Kosmetyk zamknięty jest w opakowaniu przypominającym zwykłą piankę do włosów. Jak już wcześniej wspomniałam odżywka posiada nietypową konsystencję. Pianka jest gęsta, jednak bez problemu wydobędziemy ją z opakowania i zaaplikujemy na włosy.

Po aplikacji wystarczy odczekać aż produkt wchłonie się w nasze włosy i go spłukać. Tak naprawdę cały zabieg trwa bardzo krótko.
Co ważne, odżywka ułatwia rozczesywanie, nie uczula i nie powoduje obciążenia.

Po wysuszeniu włosy są niesamowicie lekkie, jest to dla mnie dość nietypowy efekt, który spotykam rzadko. Dodatkowo włosy są nawilżone i gładkie. Po prostu wyglądają bardzo ładnie. Niestety efekt ich uniesienia jest krótkotrwały.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilża
+ Wygładza
+ Nie obciąża
+ Daje efekt lekkich włosów
+ Nie uczula
+ Dobrze się zmywa
+ Ułatwia rozczesywanie
+ Konsystencja
+ Opakowanie
+ Zapach
+ Cena

Minusy:
- Większa objętość jest chwilowym efektem

Używałyście już odżywki pod prysznic od Pantene Pro-V?

5 komentarzy:

  1. Chetnie ja przetestuje jak będzie w promocji :)
    Zapraszam do mnie :) Vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie promocja również obowiązuje :).

      Usuń
  2. Mam u mnie dosyć dobrze radzi sobie z większeniem objętości u nasady :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ta formuła, lubię kosmetyki w piance. kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta wygodna formuła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...