niedziela, 6 marca 2016

Taśma do zdobienia paznokci oraz pierścionek od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję taśmy do zdobień, którą otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store (klik).
Produkt znajdziecie w dziale Nail Art (klik) za 1,59 $. Do wyboru sześć kolorów, ja wybrałam srebrny (klik).



Taśma składa się z 3 części i każdą z nich możemy wykorzystać. Tak naprawdę możemy użyć jej po prostu jako ozdoby, ponieważ klej dobrze się trzyma, albo za jej pomocą zrobić paseczki w innym kolorze.

Taśma bardzo fajnie się spisuje, a za jej pomocą możemy w szybki sposób uzyskać ciekawy efekt.





Przy okazji chciałam Wam opisać pierścionek, który również mam od BPS (klik). Jeśli do mnie zaglądacie, to na pewno rzucił Wam już się w oczy. Jest malutki i idealnie nadaje się do zdjęć paznokci. 

Przyznam, że jak tylko zobaczyłam go na stronie, to od razu chciałam go mieć. Dla mnie jest po prostu śliczny i pięknie się prezentuje.


Pierścionki dostępne są za 1,99 $, w 2 standardowych kolorach – srebrnym i złotym. Ja wybrałam ten pierwszy. Ozdoba jest bardzo starannie wykonana i nic złego się z nią nie dzieje. Pierścionek jest w kształcie korony. Przyozdobiony jest trzema cyrkoniami i perełkami, które idealnie dopełniają całość.




Jeśli lubicie tego typu produkty zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:
Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

W jaki sposób byście wykorzystały taśmę? Jako samodzielną ozdobę czy szablon do malowania?

18 komentarzy:

  1. Pierścionek wygląda mega <3
    A tasiemki jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, człowiek się nie narobi, a wychodzi coś fajnego :).

      Usuń
  3. Właśnie szukałam takich tasiemek!Podoba mi się taki efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam gdzieś taką tasiemkę do ozdabiania paznokci, ale jeszcze z niej nie korzystałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, u mnie super się sprawdza :).

      Usuń
  5. super sprawa takie tasiemki :) nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super sprawa z tymi tasiemkami chyba sobie takie kupie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te palce do ćwiczeń mnie przerażają na maksa xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz je zobaczyłam również nie czułam się najlepiej ;)

      Usuń
  8. świetne efekty na paznokciach, to wydaje się proste ja jednak mam bardzo wąskie i krótkie paznokcie dlatego nie zdobię ich, tylko maluję jednym kolorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i na takich wzorek wyjdzie ładnie, te tasiemki są naprawdę bardzo cienkie :).

      Usuń
  9. Ciekawie wygląda ta taśma i świetne efekty można uzyskać! Nie spotkałam się wcześniej z czymś takim!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny efekt można uzyskać taką taśmą :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny pierścionek, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna tasiemka! Idealna na świąteczno-pisankowe wzorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...