wtorek, 29 marca 2016

Odżywka i szampon Nivea z linii Repair & Targeted Care

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu oraz odżywki Nivea z linii Repair & Targeted Care. Produkty otrzymałam do testów dzięki BLOGmedia (klik), za co bardzo dziękuję.
Linia NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – dla ochrony i odbudowy zniszczonych fragmentów włosów tam, gdzie potrzeba.

O szamponie Repair & Targeted Care ze strony producenta:
Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy Kera Detect™.

Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.

Działanie:
Szampon NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy:
- Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba
- Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
- Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu

Rekomendowana cena detaliczna: 9,99 zł/ 250ml; 13,49 zł/ 400ml

Sposób użycia:

Skład:


Moim zdaniem:
Szampon zamknięty jest w 250 ml opakowaniu z zatrzaskowym wieczkiem. Szata graficzna jest przyjemna dla oka, typowa dla kosmetyków firmy Nivea.

Specyfik posiada gęstą konsystencję, która mimo wszystko nie przeszkadza w rozprowadzaniu szamponu po skórze głowy i włosach. Zapach jest typowy dla kosmetyków Nivea, przyznam, że bardzo go lubię, ponieważ jest niezwykle delikatny.
Szampon dobrze myje włosy i usuwa wszelkie zanieczyszczenia. Kolejnym plusem jest fakt, że produkt nie plącze włosów podczas mycia i dobrze się pieni. Używanie go to czysta przyjemność. Również po pierwszym osuszeniu włosów, podczas ich rozczesywania nie natkniemy się na żadne problemy, gdyż i tutaj nie ma mowy o plątaniu. 

Po wysuszeniu włosy są gładkie i wyglądają jak po fryzjerskim zabiegu. Niestety u mnie szampon przyspiesza przetłuszczanie włosów.  

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Wygładzenie
+ Nie plącze
+ Nie uczula
+ Konsystencja
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
- Może obciążać
  
O odżywce Repair & Targeted Care ze strony producenta:
Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.

Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.
Działanie:
Odżywka NIVEA® Repair & Targeted Care z Systemem Inteligentnej Odbudowy – zawiera płynną keratynę oraz pielęgnujący pantenol, które chronią i regenerują włosy. Pielęgnuje wykrywając zniszczone fragmenty włosów i odbudowuje je dokładnie tam, gdzie potrzeba:
- Wzmacnia włosy poprzez odbudowę ich wnętrza
- Chroni włosy przed uszkodzeniami i zapobiega ich łamaniu
Rekomendowana cena detaliczna: 9,99 zł/ 200ml

Sposób użycia:
Po umyciu włosów szamponem delikatnie wmasuj odżywkę w mokre włosy. Następnie dokładnie spłucz.

Skład:
Moim zdaniem:
Odżywka zamknięta jest w 200 ml opakowaniu, które posiada zatrzaskowe wieczko. Opakowanie utrzymane jest w podobnej szacie graficznej do wcześniej opisywanego produktu.

Specyfik ma gęstą i zwartą konsystencję, co jest dużym plusem, ponieważ łatwo go nałożyć, a do tego nie spływa z włosów. Zapach odżywki także jest przyjemny, więc za to duży plus.
Odżywkę nakładałam na włosy na kilka minut omijając skalp. Po spłukaniu włosy są gładkie, nawilżone i pięknie błyszczą. Produkt zdecydowanie ułatwia rozczesywanie. Niestety obciąża moje włosy, przez co szybciej stają się tłuste.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilża
+ Nie uczula
+ Ułatwia rozczesywanie
+ Wygładza
+ Nadaje blasku
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
- Może obciążać

Duet zdecydowanie przypadł mi do gustu. Ubolewam jednak trochę nad faktem, że obciąża moje włosy.


Lubicie kosmetyki Nivea? Używacie serii przeznaczonych do włosów?

6 komentarzy:

  1. Mam i raczej zestaw określiłabym jako średni niestety, szczególnie szampon nie spełnił moich oczekiwań :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tej odżywki na moich loczkach!! :) może być fajna :) natomiast do szamponu mnie nie ciągnie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam różne opinie na temat tego zestawu, choć mnie on jakoś bardzo nie ciekawi, więc pewnie prędko go sama nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o lubię, bardzo lubię ten duet

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię odżywki tej marki, a szczególnie tą serię, którą przedstawiłaś. Jeszcze nie próbowałam tej najnowszej wersji, więc na razie jestem jej bardzo ciekawa. Jak wykończę swoje zapasy to na pewno ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo skoro Twoje włosy obciąża to moje puszące się i wysokoporowate ten duet mógłby tylko dociążyć. muszę odnowić znajomość z kosmetykami nivea

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...