poniedziałek, 21 marca 2016

Maseczka błotna do twarzy oczyszczająco-wygładzająca z minerałami z Morza Martwego - Dead Sea Mud Inspiration od Apis

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję oczyszczająco-wygładzającej maseczki błotnej do twarzy, którą otrzymałam do testów od firmy Apis – bardzo dziękuję za możliwość przetestowania produktu. Obecnie maseczka jest w promocji (klik), jej koszt to 21,90 zł / 100 ml (regularna cena wynosi 25,00 zł).
Ze strony producenta:
Apis Maseczka błotna do twarzy oczyszczająco-wygładzająca z minerałami z Morza Martwego 100 ml.

Pielęgnacja twarzy i ciała jeszcze nigdy nie była tak przyjemna i efektywna.


INSPIRATION Dead Sea Mud SPA czerpiąc inspirację z wyjątkowych właściwości czarnego błota i minerałów z Morza Martwego dostarcza skórze niezbędnych witamin i minerałów. Czarne błoto i sól z Morza Martwego mają działanie lecznicze i są wykorzystywane w kosmetyce od lat nie mając na świecie porównywalnych sobie odpowiedników. Poprzez głębokie wnikanie w pory skóry intensywnie oczyszcza ją z toksyn, martwych komórek naskórka  i innych zanieczyszczeń.


Poprawia dynamikę krążenia podskórnego. W naturalny sposób aktywizuje funkcje skóry i proces jej odnowy. Sprawia, że preparaty intensywnie wygładzają, oczyszczają. Są doskonałe w walce z cellulitem i redukcją nadmiaru tkanki tłuszczowej.
Skoncentrowany preparat na bazie czarnego błota z Morza Martwego bogatego w mikro i makroelementy, wzbogacony o kaolin i składniki aktywne niezbędne w stymulowaniu metabolizmu komórkowego – ekstr. z aloesu, zielonej herbaty, kasztanowca. Głęboko oczyszcza usuwając martwe komórki naskórka (naturalny peeling). Wygładza, zwęża rozszerzone pory, poprawia mikrokrążenie, uzupełnia naturalny bilans minerałów w skórze oraz łagodzi stany zapalne. Pozostawia skórę odświeżoną o promiennym blasku.

Sposób użycia:


Skład:

Moim zdaniem:
Maseczka zamknięta jest w tubce z zatrzaskowym wieczkiem, które bardzo mi odpowiada i ułatwia używanie. Dodatkowo maseczka zapakowana jest w kartonik o tej samej szacie graficznej. Na obu opakowaniach znajdziemy wszystkie niezbędne informacje o produkcie.
Przyznam, że kosmetyk bardzo pozytywnie zdziwił mnie swoim zapachem. Jest delikatny i jednocześnie przyjemny.  

Konsystencja jest gęsta, jednak nie przeszkadza to w aplikacji i rozprowadzeniu produktu na skórze.

Po ok. 15-20 minutach maseczka delikatnie zasycha na skórze, miejscami zostawiając małe pęknięcia. Maseczka nie powoduje ściągnięcia skóry.


Wielkim plusem jest fakt, że zmywanie kosmetyku nie sprawia żadnego problemu.

Jeśli chodzi o działanie, to tutaj również mogę wymienić same plusy. Skóra jest oczyszczona i niesamowicie gładka. Co więcej mam wrażenie, że maseczka łagodzi zaczerwienienia. Zaróżowienie skóry, o którym wspomina producent u mnie występuje dosłownie tylko przez chwilę, a należę do tych szczególnie wrażliwych. Przy regularnym stosowaniu produkt poprawia stan cery i zmniejsza rozszerzone pory.



Na powyższych zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentuje się maseczka tuż po nałożeniu i po 20 minutach. Przed zrobieniem drugiego zdjęcia na fragment skóry nałożyłam dodatkowo trochę świeżego kosmetyku, abyście zobaczyły dokładniej różnicę przed i po.

Podsumowując, dla mnie jest to produkt idealny, który serdecznie Wam polecam!

Podsumowanie:
Plusy:
+ Oczyszcza
+ Wygładza
+ Łagodzi
+ Nie ściąga
+ Nie wysusza
+ Nie podrażnia
+ Nie uczula
+ Wydajność
+ Dobrze się zmywa
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
brak

Jakiego rodzaju maseczki preferujecie?

19 komentarzy:

  1. Jeśli zmniejsza pory to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to widoczne, więc ją polecam :)

      Usuń
  2. Uwielbiam tą maseczke, kilka razy używałam i jestem mega zadowolona ;)

    www.wooho11.blogspot.com - zapraszam :) jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) odwdzięczam się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam maseczkę z minerałami z Morza Martwego a Avonu..uwielbiam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ją i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Służą mi produkty marki Apis, serum winogronowe było wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam ale jest kusząca :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie, choć obawiam się jej działania na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przedstawiasz ja w samych superlatywach więc mnie na pewno te by się spodobała. nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z Apis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji używać, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, ale zainteresowała mnie, jak skończę maskę z Nacomi, chętnie sięgnę po opisywaną przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się spodobała ta maska z Twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię maseczkę z białą glinką:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...