czwartek, 17 marca 2016

Gradient na paznokciach z gąbeczkami od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję gąbeczek do robienia na paznokciach gradientu, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store (klik).


Produkt znajdziecie w dziale Nail Art (klik) za 1,19 $ / 3 szt (klik).


Gąbki są w kształcie trójkątów o wymiarach 50mm x 25mm. Początkowo wszystkie trzy są ze sobą złączone, jednak ich rozdzielenie nie sprawia większego problemu. Niestety po rozłączeniu, z jednej strony produktu pozostaje ślad.   


Gąbeczki są bardzo dobrze wykonane i co ważne są bardzo miękkie.

Początkowo myślałam, że zdobienie kompletnie mi nie wyjdzie, co więcej obawiałam się, że będę miała całe skórki i palce brudne lakierem. Jeśli jednak z umiarem pomalujemy gąbki możemy cieszyć się idealnym manicure, który nie wymaga wielu poprawek.


Dzięki temu produktowi gradient wychodzi na paznokciach idealny. Na koniec wystarczy pokryć paznokcie lakierem nawierzchniowym i gotowe!









Stworzenie gradientu z tymi gąbkami nie wymaga specjalnych umiejętności. 

Jeśli lubicie tego typu produkty zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:
Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

Jak Wam się podobają tego typu zdobienia? 
Próbowałyście kiedyś zrobić gradient na paznokciach?

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się to niebieskie mani :)
    mam te gąbeczki, ale jeszcze ich nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z gąbeczek korzystam od dawna, jednak są to takie najzwyklejsze do nakładania podkładu. Kupiłam je dość dawno temu z 25sztuk za 2-3zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny efekt, ja mam tak maleńkie i krótkie paznokcie, że chyba na nich nie da się zrobić takiego zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja niebieska bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ;) Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...