poniedziałek, 29 lutego 2016

Puder ryżowy Fixer firmy Ecocera

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję ryżowego pudru firmy Ecocera. Kosmetyk kupiłam w internetowej drogerii ekobieca.pl. Jego koszt to obecnie 14,90 zł / 15 g.

Ze strony ekobieca.pl:

- Transparentny
- Fixer- utrwala makijaż
- Matuje
- Absorbuje sebum
- Wygładza

Puder ryżowy polecany jest szczególnie dla cery mieszanej, tłustej, ze skłonnością do trądziku ze względu na jego właściwości łagodzące.


Puder ma długotrwałe działanie matujące, pochłania nadmiar sebum. Nie zawiera talku oraz parabenów, jest hypoalergiczny. Nie zapycha porów, nie obciąża skóry, daje bardzo naturalny efekt wykończenia makijażu.

Produkt ma sypką, bardzo lekką konsystencję. Po nałożeniu na twarz daje uczucie aksamitnej gładkości, nadaje zdrowy i piękny wygląd cerze przez wiele godzin.


Biały kolor pudru po aplikacji staje się całkowicie transparentny, stapia się z kolorytem cery.

Sposób użycia:

Skład:

Moim zdaniem:
Jest to mój pierwszy puder ryżowy, który miałam okazję testować. Kosmetyk zamknięty jest solidnym opakowaniu. W środku znajdziemy puszek, który w moim przypadku nie jest wykorzystywany, ponieważ do nakładania pudru używam pędzla.



Specyfik jest drobno zmielonym proszkiem. Podoba mi się fakt, że jest transparentny, dzięki czemu nie mamy problemu z dopasowaniem go do podkładu czy obecnego kolorytu cery. Początkowo delikatnie bielił, ale przy dokładnej aplikacji możemy uniknąć tego efektu. Ważne jest, aby używać go w niewielkiej ilości.


Muszę przyznać, że produkt przypadł mi do gustu. Skóra po nim jest odpowiednio zmatowiona, a przy tym puder nie powoduje wysuszenia. Na uznanie zasługuje również brak zapychania i podrażnienia skóry.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Matuje
+ Nie zapycha
+ Nie wysusza
+ Nie uczula
+ Konsystencja
+ Wydajność
+Opakowanie
+ Cena

Minusy:
- Może bielić
 Lubicie pudry transparentne?

7 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad którymś z takich mocniej matujących pudrów :). Głośno w blogosferze o tym jest :). Jest tani i pewnie kiedyś go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam pędzla do pudru a nie puszka. mam od kilku dni puder z shinyboxa, i tamten mimo, że jest transparentny nie bieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna mówię sobie, że go kupię ale zawsze 'coś' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sobie kupić w końcu puder ryżowy, od dawna mam go w planach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...