piątek, 5 lutego 2016

Pędzle do makijażu od Dresslink.com - zestaw 10 sztuk

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję pędzli do makijażu, które otrzymałam w ramach współpracy z portalem Dresslink.com (klik).


Zestaw, który zamówiłam to 10 sztuk pędzli, w tym 5 pędzli większych przeznaczonych do makijażu twarzy oraz 5 mniejszych do oczu. Obecnie pędzle są w promocji i kosztują naprawdę niewiele, szczegóły znajdziecie tutaj - klik.


O pędzlach ze strony Dresslink.com:
Profesjonalny zestaw wysokiej jakości pędzli, który zawiera wszystkie podstawowe pędzle potrzebne do codziennych zastosowań.

Zestaw nadaje się do użytku profesjonalnego oraz domowego.



Włosie: syntetyczne
Trzonek: drewno

Moim zdaniem:
Zdecydowałam się na pędzle z czarnymi trzonkami i srebrnymi skuwkami. Szczerze przyznam, że byłam bardzo ciekawa czy swoją jakością chociaż w małym stopniu będą przypominały pędzle z Hakuro.


Już na początku byłam trochę zaskoczona wielkością pędzli do twarzy, myślałam, że będą one trochę większe. Tak naprawdę nie miało to dla mnie żadnego znaczenia, po prostu patrząc na zdjęcia zamieszczone na stronie ich rozmiar wyglądał dla mnie na inny.


Każdy z pędzelków zapakowany jest w folię. Produkty są bardzo starannie wykonane, a włosie jest przyjemne w dotyku. Przyznam, że myłam je już kilka razy i wszystko całkiem dobrze się trzyma. Trzonki opatrzone są napisem "Make-up for you", który cały czas jest w nienaruszonym stanie.



Tak naprawdę pędzle do oczu są mniejszym odpowiednikiem tych do twarzy. Ja te pierwsze używam również do korektora i rozświetlacza.




Pędzle przeznaczone do twarzy sprawdzają się zarówno do nakładania podkładu płynnego (chociaż tutaj ostatnio najlepiej sprawdza mi się gąbeczka w kształcie jajka od Ebelin) jak i podkładu mineralnego. Odpowiednie są także dla różu i bronzera.


Myślę, że jeśli weźmiemy pod uwagę cenę zestawu, to są to naprawdę wyśmienite narzędzia do malowania!

Miałyście do czynienia z pędzlami od Dresslink? Jak Wam się sprawdziły?

6 komentarzy:

  1. Mam podobne pędzle i je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zastanawiam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają całkiem ok. są chyba nieco rzadsze od oryginalnych hakuro. i mają pofalowane włosie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak piszesz, są rzadsze niż Hakuro, a włosie jest pofalowane :).

      Usuń
  4. Mam pędzle Zoeva,Maestro,Hakuro i szczerze Zoeva i Hakuro są nr jeden

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 2 duże od Hakuro, wiadomo, że są lepsze, jednak jeśli ktoś nie chce wiele wydawać to myślę, że taki zestaw będzie jak najbardziej ok :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...