poniedziałek, 1 lutego 2016

Lakier do Stempli nr 11 od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję lakieru do stempli, który otrzymałam w ramach współpracy z Born Pretty Store (klik).


Produkt znajdziecie w dziale Nail Art (klik). Do wyboru mamy aż 19 kolorów. Ja zdecydowałam się na odcień różowy numer 11. Obecnie lakiery można kupić w cenie promocyjnej za 4.79 $ (klik).


Moim zdaniem:
Lakier jest specyfikiem przeznaczonym do wykonywania stempli. Na pewno wiele z Was wykonuje te zdobienia zwykłymi lakierami, jednak różnica w ostatecznym efekcie może nie być zadowalająca.


Odpowiedni lakier do stempli poznamy po tym, że ma dobrą pigmentację. W przypadku tego produktu chyba nie muszę Was o tym przekonywać. Kolor, który zamówiłam pięknie odbija się nawet na czarnym lakierze. Co więcej, na stronie BPS widać, że również jaśniejsze odcienie są bardzo dobrze napigmentowane i wzory z ich wykonaniem wychodzą idealnie.


Co ważne, lakier również szybko wysycha, więc już po chwili bez żadnych obaw możemy użyć lakieru nawierzchniowego i cieszyć się pięknym nierozmazanym wzorem. Przyznam Wam, że nawet przy użyciu lakieru firmy Konad mam z tym spore problemy i zdobienia nie wychodzą tak ładnie.

Podsumowując, lakier Born Pretty jest znakomitym produktem, który serdecznie Wam polecam! Zdradzę Wam, że ostatnio stempelki z jego udziałem cały czas goszczą na moich paznokciach.




Jeśli lubicie tego typu produkty zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:
Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

Znacie sklep BPS?

6 komentarzy:

  1. fajny kolor, wzorki też super

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie odbite wzorki, dobry lakier do stempli to podstawa ;) Śliczne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. zebra jest świetna, super wzorek i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...