niedziela, 21 lutego 2016

Encyklopedia zapachów cz. 2 Un Matin au Jardin Bez od Yves Rocher

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję wody toaletowej Un Matin au Jardin o zapachu bzu od Yves Rocher. Regularna cena zapachu to 83,00 zł / 100 ml.

Ze strony Yves Rocher:
Subtelny zapach kwiatów bzu zamknięty w wodzie toaletowej na długo pozostawi na Tobie wspomnienie wiosennej świeżości.

Skład:


Moim zdaniem:
Zapach otrzymałam gratis do zamówienia (obecnie również obowiązuje podobna promocja – do zamówień internetowych przekraczających 39,00 zł, woda dokładana jest jako prezent). Flakonik bardzo przypadł mi do gustu, szczególnie podoba mi się jego subtelne wytłoczenie nawiązujące do produktów z serii Un Matin au Jardin.

Przyznam Wam, że woń w 100% przypomina zapach świeżego bzu. Zapachem jestem po prostu oczarowana. Nie czuję w nim żadnej chemii, przenoszę się zaś do ogrodu pełnego bzu i raczę się ich zapachem.
Niestety trwałość wody pozostawia trochę do życzenia. Oczywiście należy mieć na uwadze, że nie są to perfumy, a jedynie właśnie woda toaletowa, znam jednak takie, które dłużej goszczą na mojej skórze. Z racji cudownego zapachu jestem w stanie wybaczyć tę jedyną wadę, choć bardzo żałuję, że jej trwałość nie należy do topowych.  


Jeśli lubicie kwiatowe i świeże zapachy, serdecznie polecam Wam wersję o zapachu bzu z  Un Matin au Jardin od Yves Rocher. 

Lubicie perfumy o kwiatowym zapachu?

5 komentarzy:

  1. wczoraj otworzyłam saszetkę z chusteczką nasączoną tym zapachem. bardzo mi się spodobał. uwielbiam bez. a promocja jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zapachów tej marki, ale kocham bez... więc niewykluczone, że kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam kwiat wiśni i zieloną herbatę i uwielbiam oba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba musze jeszcze raz powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...