poniedziałek, 15 lutego 2016

Chusteczki do demakijażu 3w1 Marion - skóra sucha i wrażliwa

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję chusteczek do demakijażu od firmy Marion. Koszt produktu to ok. 3-4 zł / 20 szt.


Ze strony producenta:
Wyjątkowo delikatne chusteczki do demakijażu twarzy, oczu i szyi stworzone z myślą o potrzebach skóry suchej i wrażliwych oczu. Chusteczki dokładnie usuwają makijaż oraz wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając skórę nawilżoną, oczyszczoną i odświeżoną. 


Specjalna formuła oparta została na ekstrakcie z bławatka, który działa przeciwzapalne, koi i łagodzi podrażnienia. Zawarta Prowitamina B5 doskonale nawilża i witalizuje skórę, nadaje jej gładkość i elastyczność. Idealne do codziennej pielęgnacji. Bez zawartości alkoholu.

Praktyczne w pracy, podróży i na wakacjach.

Skład:


Moim zdaniem:
Opakowanie chusteczek spisuje się bardzo dobrze, nawet po wielokrotnym otwieraniu i zamykaniu naklejka otwierająca spełnia swoje zadanie i przeciwdziała wysychaniu produktu. Zapach chusteczek jest delikatny, krótko utrzymuje się na skórze. Chusteczki są wykonane z odpowiedniego materiału, który nie powoduje podrażnień.

Produkt zostawia skórę gładką i odpowiednio nawilżoną. Bardzo dobrze radzi sobie z usunięciem podkładu. Jeśli chodzi o rzęsy, to przyznam, że bałam się usuwać tusz za pomocą chusteczek, jednak z eyelinerem radzą sobie bardzo dobrze.
Dodatkowo przyjemnie odświeżają skórę w trakcie dnia. Czasami używam ich również po zmyciu makijażu płynem micelarnym, aby uniknąć efektu ściągnięcia i wysuszenia.
Chusteczki bardzo przypadły mi do gustu. Świetnie sprawdzają się w podróży lub podczas wyjazdów, kiedy nasza walizka nie może pomieścić wielu kosmetyków.    

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Oczyszczenie
+ Wydajność
+ Nie podrażniają
+ Nie uczulają
+ Brak alkoholu w składzie
+ Wielkość
+ Opakowanie
+ Zapach
+ Cena

Minusy:

brak

Jaką metodę demakijażu preferujecie?

11 komentarzy:

  1. miałam je, były nawet ok, ale dla mnie nie do używania na co dzień. tylko od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam takich chusteczek a widać to świetny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie przepadałam za tego typu chusteczkami, wolę waciki + płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie mogłam się przekonać :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś chusteczki Marion, ale kompletnie mi nie odpowiadały. Okazały się strasznie suche, nie można było nimi zmyć makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi trafiły się odpowiednio nawilżone :)

      Usuń
  5. Niestety nie miałam okazji ich używać, wolę raczej zwykłe płyny micelarne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w razie W są ok, na co dzień nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mieć pod ręką takie chusteczki, w torebce, w samochodzie i w czasie podróży :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię chusteczki zabierać z sobą na fitness/siłownię bo wtedy nie muszę się martwić że płyn do demakijażu/micelarny gdzieś mi się otworzy i wyleje ;) obecnie mam z Rival de Loop te niebieskie i są równie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych z Rival de Loop jeszcze nie miałam :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...