sobota, 13 lutego 2016

Balsam do ciała nagietek i wanilia od Over Cosmetics

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję balsamu do ciała nagietek i wanilia, który pochodzi z linii premium kosmetyków firmy Over Cosmetics (klik). Balsam otrzymałam do testów od firmy Over Group, za co bardzo dziękuję. Produkt dostępny jest na stronie producenta w cenie 24,99 zł/ 400 ml.


O balsamie:
Balsam pielęgnujący szorstką, popękaną i zniszczoną skórę. Zmiękcza i wygładza naskórek. Działa rewitalizująco i ochronnie. Pozostawia efekt jedwabistej, gładkiej skóry.


Aktywny składnik:
nagietek – doskonale regeneruje, przywraca skórze promienny wygląd, poprawia jej elastyczność, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia.

Sposób użycia i skład:


Moim zdaniem:
Kosmetyk zamknięty jest w 400 ml opakowaniu z pompką, która jest dużą zaletą produktu. Dzięki niej używanie balsamu jest wygodniejsza, a ja chętniej po niego sięgam. Opakowanie jest dla mnie po prostu idealne.

Konsystencja specyfiku jest gęsta, jednak z łatwością można rozsmarować go na ciele. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu. Co więcej jest bardzo wydajny.


Przyznam, że po balsamie spodziewałam się ziołowego zapachu. Ku mojemu zdziwieniu czuję w nim czekoladę! Zdecydowanie jest to bardzo przyjemny zapach.

Po aplikacji skóra pozostaje gładka i odpowiednio nawilżona. Stosowany regularnie nie pozostawia nawet najmniejszych śladów przesuszenia. Zapewnienia producenta o regeneracji skóry również są prawdziwe, ponieważ wszelkie zadrapania znikają szybciej.


Podsumowując, moja skóra bardzo polubiła się z balsamem od Over Cosmetics. Wam również polecam jego przetestowanie.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Wygładzenie
+ Łagodzenie
+ Konsystencja
+ Zapach
+ Wydajność
+ Opakowanie

Minusy:
brak
 Jak u Was wygląda codzienna pielęgnacja ciała? Stosujecie balsamy?

7 komentarzy:

  1. balsamów mam kilka w swojej kolekcji ;) u mnie są koniecznością. a ten bardzo ciekawie się przedstawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam balsamy z aromatem wanilii, można się zakochać w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również takie lubię, byle nie były zbyt mdłe :).

      Usuń
  3. Bardzo duzo plusów ma ten balsam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balsamy to u mnie obowiązek, bo w przeciwnym razie mam skórę (szczególnie na łydkach) suchą jak popiół.
    U mnie jednak najlepiej sprawdza się Oillan, a aktualnie testuję też Evree, bo ich produkty ostatnio bardzo przykuwają moją uwagę i świetnie się u mnie sprawdzają. Trafili nawet do ulubieńców stycznia 2016 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście aż takich problemów ze skórą ciała nie mam. Z Evree testuję ostatnio krem do rąk :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...