niedziela, 3 stycznia 2016

Wosk Zapachowy Yankee Candle Pink Grapefriut

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję wosku Yankee Candle o zapachu Pink Grapefriut, czyli różowego grejpfruta. Koszt wosku to ok. 7 zł / 22 g. Kupiłam go w sklepie „Pachnąca Wyspa Yankee Candle” w Manufakturze w Łodzi.
O zapachu:
Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: różowy grejpfrut.
Czas palenia: ok. 8 godzin

Moim zdaniem:
Pink Grapefriut to zapach niezwykle cytrusowy i orzeźwiający. Jego woń bardzo szybko roznosi się po całym mieszkaniu, nie jest to jednak woń nachalna. Wręcz przeciwnie! Lubię każdego dnia zmieniać woski lub używać odmiennie pachnących olejków, ale w tym przypadku, jak tylko pierwszy raz użyłam Pink Grapefruit, to jego zapach gościł w domu przez następne dni. Zdecydowanie można zaliczyć go do trwałych i intensywnych zapachów, co więcej bardzo przyjemnych dla nosa.
Szkoda, że tak szybko się skończył. Jestem pewna, że na stałe zagości on na liście zakupów z Yankee Candle.

Jacy są Wasi ulubieńcy z zapachów owocowych?

Przy okazji życzę Wam szczęśliwego NOWEGO ROKU! :)

6 komentarzy:

  1. Wąchałam go ostatnio, jest boski :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. to zdecydowanie zapach dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam obrzydzenie do zapachu i smaku tego owocu, więc na pewno bym nie kupiła :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten wosk, dla mnie był przyjemny ale bez większego szału

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zapach by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapachy cytrusowe , na pewno przypadłby mi d gustu;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...