sobota, 30 stycznia 2016

Wosk zapachowy Polskie Świece Wild Temptation

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję wosku zapachowego Wild Temptaton, który kupiłam  na stronie hurtowniaswiec.pl (klik). Koszt dużej tarty to jedynie 2,50 zł.
Ze strony producenta:
Woski zapachowe to najlepszy sposób na stworzenie niepowtarzalnej atmosfery w domu bawiąc się zapachami. W swojej niewielkiej formie zawierają zapach w większym stężeniu niż w klasycznej świecy, wydzielając aromat wypełniający całe pomieszczenie. Ogromny wybór nut zapachowych i przystępna cena umożliwiają każdemu rozpoczęcie przygody ze świecami zapachowymi.

Wild Temptation to zapach smacznego musu truskawkowego polanego waniliowym sosem. Zapach który rozbudzi zmysły.

Sposób użycia:
- odpakować wosk
- podzielić na kawałki lub użyć w całości
- umieścić w górnej części kominka
- w dolnej części kominka rozpalić bezzapachowy podgrzewacz
Moim zdaniem:
Na stronie internetowej sklepu wosk znajdziemy w dziale „Aromaterapia” pod kategorią „Woski Maxi”. Nazwa ta nie została wymyślona przez przypadek. Woski tam przedstawione są większe niż znane wszystkim tarty od Yankee Candle.
Wosk jest bardzo starannie wykonany. Produkt ciężko pokruszyć, jednak w porównaniu z konkurencją dużo łatwiej usuwa się z kominka, co jest dla mnie bardzo dużym plusem. Ja go po prostu wydłubuję czymś ostrym. 

Jeśli chodzi o zapach wosku Wild Temptation, to faktycznie można opisać go jako truskawkowy mus polany waniliowym sosem, chociaż dla mnie to po prostu truskawki z bitą śmietaną. Nieważne jak go opiszemy, ważne jednak, że zapach jest po prostu przepiękny!  Na pewno stanie się jednym z moich ulubieńców.

Moje zamówienie zawierało 11 różnych wosków, przyznaję, że Wild Temptation jest jednym z faworytów. Całe zamówienie możecie zobaczyć na moim blogowym instagramie "niecodzienna_blog"

Grafika ze strony www.facebook.com/FabrykaSwiecLight
Obecnie w sklepie obowiązuje weekend darmowej dostawy (kod: WDD). Ja już skorzystałam z promocji i tym razem w większości postawiłam na świece.

Znacie produkty Hurtowni Świec Light?

17 komentarzy:

  1. nie znam bo używam YC ale fajnie że są alternaytywy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam ich wypróbowanie, szczególnie ze względu na cenę :).

      Usuń
  2. Znam znam :) mam kilka ich wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale już odwiedzam sklep żeby zobaczyć co jeszcze mają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze świec tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę tą wersję przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę tą wersję przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mialam ani jednego jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach truskawek, wosk z pewnością przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zapach tego wosku by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...