niedziela, 24 stycznia 2016

Puder utrwalający Fixing Powder od Wibo

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję pudru utrwalającego Fixing Powder od Wibo. Produkt kupiłam w Rossmannie za ok. 10 zł / 6 g.
Ze strony producenta:
Półtransparentny utrwalacz makijażu w sypkim pudrze. Matuje, utrwala zarówno podkład i korektor.
Zapewnia idealną bazę wyjściową do aplikacji różu i rozświetlacza. Jego drobno zmielona konsystencja ułatwia dopasowanie do każdego rodzaju podkładu.
Zawarty w nim kolagen działa nawilżająco i regenerująco.

Skład:
Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Parfum, CI 77499, CI 77491, CI 77492
Moim zdaniem:
Puder zamknięty jest w plastikowym zakręcanym pojemniczku, które w środku ma sitko. Przyznam, że odkręcanie i zakręcanie opakowania nie jest drażniące, ponieważ wszystko idealnie do siebie pasuje. Napisy na wieczku nie starły się nawet po długim używaniu kosmetyku, za co należy się plus.  
Proszek jest w kolorze jasnego beżu, na szczęście nie bieli ani nie zmienia koloru podkładu. Co ciekawe zawiera również drobinki brokatu, jednak nie widać ich na twarzy.
Puder bardzo dobrze matuje skórę , pozostawiając efekt matu na ok. 6-8 godzin, nie zbiera się w załamaniach i co ważne nie zatyka porów.

Ciężko odnieść mi się do tego, że z racji zawartości kolagenu, puder powinien mieć właściwości nawilżające, przyjmijmy, że po prostu nie wysusza skóry.

Produkt tak bardzo przypadł mi do gustu, że zużyłam 3 opakowania.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Matuje
+ Nie zapycha
+ Nie bieli
+ Nie wysusza
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:
brak


Wolicie pudry w kamieniu czy wybieracie sypkie?

10 komentarzy:

  1. Mam go i bardzo lubię :) !! Cena i jakość mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej byłam zwolenniczką pudrów w kamieniu, ale odkąd kupiłam i zaczęłam stosować sypie pudry to nie wyobrażam sobie nie mieć chociaż jednego takiego pudru w kosmetyczce. :) Ten puder czeka na swoją kolej, pierw muszę wykończyć ryżowy z Paese. Wibo ostatnio wypuszcza świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i podejrzewałam go o zapychanie. Muszę zrobić do niego drugie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go, jest na prawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo go lubię! Jest strasznie wydajny i przepięknie pachnie!! Kiedyś moja siostra miała perfumy o podobnym zapachu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze super zdjęcia, ja rzadko używam pudru, tylko krem bb a jeśli już to mam jeden bambusowy

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo go lubię.. i uprzedziłaś mnie z recenzją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go, ale sie nie polubiliśmy za to mojej siostrze dobrze się sprawuje 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...