piątek, 29 stycznia 2016

Pudełko Inspired by Joanna Krupa edycja I

Witajcie, dzisiaj chciałam podzielić się z Wami swoją opinią o pudełku Inspired By Joanna Krupa. Koszt pudełka to 139,00 zł łącznie z przesyłką. Produkt kupiłam jako prezent na swoje urodziny. Zdradzę Wam, że wskazanej kwoty nie mogłam lepiej wydać!


W boxie znalazło się aż 10 kosmetyków pełnowymiarowych, następujących firm: ESOTIQ, BANDI, DERMEDIC, CLARENA, AVON, URODA POLSKA, AMILIE, SCHWARZKOPF, SILCARE.

Dopełnieniem była próbka firmy PROPOLIA, 4 vouchery oraz kod na 20% rabatu w sklepie internetowym Bandi.

Zobaczcie co dokładnie znalazło się w pudełku:



BANDI - EMULSJA Z WITAMINĄ C średnia cena: 79,00 zł
Intensywny preparat, który zwiększa napięcie i elastyczność skóry oraz wygładza zmarszczki. Rozjaśnia przebarwienia, wyrównuje koloryt cery oraz odżywia i regeneruje komórki.

Nota od Autora: „Szukasz świetnego kosmetyku na przebarwienia? Wypróbuj koniecznie tę emulsję, która u mnie sprawdziła się rewelacyjnie!”


ESOTIQ - SERUM POWIĘKSZAJĄCE BIUST średnia cena: 169,00 zł
Serum dodaje objętości, a przy tym ujędrnia, aby uniknąć efektu opadania skóry. Ma działanie odbudowujące, wypełniające i ujędrniające piersi. Powiększa piersi nawet o 2 cm w obwodzie.

Nota od Autora: „Hey Girl, mam dla Ciebie coś wyjątkowego! Ten kosmetyk doda Ci pewności siebie i podkreśli Twoje kobiece atuty :)”
  
URODA POLSKA - OLEJEK DO TWARZY OIL REPAIR średnia cena: 21,00 zł
Ekskluzywny, 100% naturalny olejek, który zapewnia skórze głębokie i długotrwałe nawilżenie, regenerację oraz świeży i promienny wygląd.

Nota od Autora: „Bardzo lubię naturalne kosmetyki, w szczególności te do pielęgnacji twarzy. Ten olejek sprostał moim wymaganiom i mam nadzieję, że również Ty będziesz nim zachwycona.”
SILCARE - OLEJ ABISYŃSKI średnia cena: 10,99 zł
Mgiełka do ciała to lekka formuła, natychmiastowe wchłanianie i doskonała pielęgnacja skóry. Energetyzujący zapach sprawia, że zabieg staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów.

Nota od Autora: „Dzielę się z Tobą naprawdę fajnym kosmetykiem! Szybko się wchłania, ładnie pachnie i co najważniejsze skutecznie nawilża skórę.”

SCHWARZKOPF - SPRAY TEKSTURUJĄCY średnia cena: 24,00 zł
Spray z prawdziwą solą morską umożliwia uzyskanie miękkich, naturalnie pofalowanych i matowych włosów, muśniętych słońcem, wiatrem i wodą morską.

Nota od Autora: „Fale i look jak z kalifornijskiej plaży! Kocham taką fryzurę, więc mam dla Ciebie coś wyjątkowego do stylizacji włosów.”
  
DERMEDIC - PŁYN MICELARNY średnia cena: 45,00 zł
Dermokosmetyk, który podbił serca Polek. Dokładnie zmywa makijaż i zanieczyszczenia pozostawiając skórę czystą, świeżą i delikatnie nawilżoną. Nie wywołuje podrażnień, nie szczypie w oczy.

Nota od Autora: „Delikatne, lecz skuteczne oczyszczenie skóry to dla mnie podstawa pielęgnacji. Dzielę się z Tobą super kosmetykiem, który moja skóra uwielbia!”
SCHWARZKOPF - MASECZKA OIL NUTRITIVE średnia cena: 24,00 zł
Maseczka głęboko regenerująca włosy. Regularne jej stosowanie w znaczący sposób redukuje rozdwajanie się końcówek. Włosy są głęboko odżywione i zmysłowo miękkie.

Nota od Autora: „Lśniące i zdrowe włosy to podstawa w moim zawodzie. Stosuje więc wiele różnych kosmetyków do pielęgnacji włosów, a ten sprawdził się u mnie bardzo dobrze.”

AMILIE - RÓŻ MINERALNY średnia cena: 29,00 zł
Róż zapewnia długotrwały efekt nieskazitelnego makijażu i jest odpowiedni do każdego typu cery. Nie zawiera talku, silikonów, konserwantów a także innych szkodliwych chemicznych dodatków. Dzięki wysokiemu napigmentowaniu można stopniować intensywność jego koloru.

Nota od Autora: „Róż to u mnie podstawa makijażu. Ten magiczny kosmetyk zapewnia mi dziewczęcy look, który uwielbiam na co dzień.”
AVON - LUKSUSOWA SZMINKA LUXE średnia cena: 36,00 zł
Szminka wzbogacona czystym jedwabiem i kompleksem optycznie powiększającym usta. Nadaje efekt miękkich, pełnych ust o nasyconym kolorze, pozostawiając je doskonale nawilżone o pełnym i zmysłowym kształcie. Mix kolorów.
Nota od Autora: „Podkreślone i kuszące usta, to coś co kocham! Przedstawiam Ci świetną pomadkę, która mam nadzieję, również zagości na stałe w Twojej kosmetyczce. Kiss, kiss :*”
  
CLARENA - SERUM LIFTINGUJĄCE OKOLICE OCZU średnia cena: 68,00 zł
Serum intensywnie liftujące, przeznaczone do pielęgnacji okolic oczu. Zawiera Liftonin®XPress, który dopasowuje się do profilu zmarszczek, wypełnia je od środka. Zapewnia natychmiastowy i długotrwały efekt liftu, stanowi doskonałą bazę pod makijaż. Dodatkowo masaż chłodzącą kulką przynosi ukojenie podrażnionej skórze.

Produkt zamienny z odżywką stymulującą wzrost rzęs marki Clarena. Niezmiernie cieszę się, że w pudełku natrafiłam na roll-on.

PROPOLIA - ORGANICZNY SZAMPON MIODOWY 

W pudełku znalazłam również:

ARTPLSTICA - voucher na zabieg medycyny estetycznej o wartości 200 zł
ANSWEAR - voucher na zakupy (50 zł przy zakupach za min. 200 zł)
HATHAT - voucher na zakupy (100 zł przy zakupach za min 199 zł)
NIFE - Voucher na zakupy (50 zł przy zakupach powyżej 150 zł)

BANDI - 20% rabatu na zakupy w sklepie internetowym, kod: BOXKRUPA
Niestety dla mnie wszystkie z powyższych voucherów są bezużyteczne. Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana poszczególnym voucherem odezwijcie się, na pewno się dogadamy :). Szczególnie ciekawy wydaje się być voucher na zabieg medycyny estetycznej o wartości 200 zł.

Uwaga! Obecnie na stronie przy kremie Bandi, kosmetykach firmy Clarena oraz voucherze na zakupy w sklepie HatHat jest informacja: 

„Dostępny w zestawach zakupionych do dnia 24 stycznia 2016.”


Moim zdaniem pudełko jest po prostu cudowne! Ciężko mi aż uwierzyć, że za 139 zł znalazłam w nim tyle perełek. Ciekawa jestem czy kolejne edycje będę równie dobre. 

Podoba Wam się zawartość pierwszego pudełka Inspired by Joanna Krupa?

10 komentarzy:

  1. dla mnie tez jest super, szczególnie bardzo to doceniłam po przetestowaniu. Krem do biustu jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w trakcie testów, jednak zapach serum już przypadł mi do gustu :).

      Usuń
  2. Te vouchery to wg mnie jakaś pomyłka:/ Ale kosmetyki są bardzo trawione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale i tak dobrze, że kosmetyki są takie fajne :).

      Usuń
  3. Dokładnie pudełko fajne i idzie przeboleć te bony
    pozdrawiam MARCELKA Fashion♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :) Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten box, serum do biustu i maska do włosów już mi się kończą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...