sobota, 9 stycznia 2016

Naklejki na paznokcie Holika Holika Art Nail Deco Sticker od My Asia

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję naklejek na paznokcie firmy Holika Holika. Produkt otrzymałam do testowania od internetowego sklepu My Asia (klik). Serdecznie dziękuję za to wyróżnienie!


Naklejki znajdziecie tutaj (klik). Obecnie objęte są promocją i ich koszt to 14,20 zł. Do wyboru mamy 4 wzory, ja posiadam Art Nail Deco Sticker 01.


O naklejkach ze strony My Asia:
Zestaw naklejek na paznokcie. Produkt stanowi ozdobny akcent, który można stosować na jeden lub kilka paznokci. Naklejki ożywiają paznokcie oraz nadają im atrakcyjny i oryginalny wygląd.
zdjęcie ze strony www.myasia.pl
Sposób użycia:
Na płytkę paznokcia nałożyć wybrany kolor lakieru do paznokci. Wybraną naklejkę delikatnie aplikować na wyschniętą warstwę lakieru za pomocą pęsety. Całość utwardzić nawierzchniowym, bezbarwnym lakierem co przedłuży trwałość.
zdjęcie ze strony www.myasia.pl
Moim zdaniem:
Szczerze przyznam, że nigdy nie przepadałam za naklejkami do zdobienia paznokci, ponieważ nie mogłam trafić na odpowiednie i moje zdobienia za ich pomocą nie były trwałe. Czy po testowaniu naklejek na paznokcie firmy Holika Holika moja opinia się zmieniła?


Na pierwszy rzut oka wydaje się, że naklejek jest niewiele, jednak tak naprawdę jest ich kilkadziesiąt sztuk. Przy ich pomocy możemy wykonać wiele ciekawych zdobień, ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Możemy postawić na skromne zdobienie i wykorzystać np. tylko jedną naklejkę na któryś z paznokci albo zaszaleć i skomponować ciekawą składankę. Ja w swoich zdobieniach zdecydowałam się na minimalizm, chociaż nie powiem, grafika ze strony MyAsia, na której przedstawione jest bogate zdobienie z wykorzystaniem zestawu, bardzo mi się podoba.


Jeśli chodzi o jakość, to jestem nią niezwykle zaskoczona. Ozdoby są bardzo starannie wykonane. Folia jest odpowiedniej grubości, dzięki czemu nie rwie się i nie ma problemu z jej ułożeniem na paznokciu. Klej również zasługuje na pochwałę.


Naklejki testowałam w dwóch opcjach, bez lakieru nawierzchniowego i z jego użyciem. Początkowo wykorzystałam tę drugą metodę. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu naklejki utrzymały się na paznokciach cały tydzień, co więcej wytrzymałyby jeszcze dłużej, jednak lakier z paznokci zaczął odpryskiwać i musiałam usunąć zdobienie. W duecie z top coatem naklejki do samego zmycia pozostały w stanie nienaruszonym.


Druga opcja, bez lakieru nawierzchniowego, nie spisała się już tak dobrze, ponieważ już następnego dnia zdobienie zaczęło się odklejać. Tak naprawdę nie jest to dla mnie wada produktu, ponieważ i tak zawsze na koniec używam utwardzacza.

Podsumowując, muszę Wam zdradzić, że teraz na pewno wiele się zmieni i polubię się z naklejkami, ponieważ te od Holika Holika są po prostu super.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Jakość
+ Trwałość (z lakierem nawierzchniowym)
+ Aplikacja
+ Ilość w opakowaniu
+ Cena

Minusy:
brak


Lubicie ozdabiać paznokcie naklejkami?

5 komentarzy:

  1. fajny efekt, łatwiejsze to niż malowanie wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tych nawet nie słyszałam, ale z naklejek czasami korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super efekt, musze kiedys sprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne naklejeczki , ja nie używam ale moje siostrzyczki były by zadowolone:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...