środa, 13 stycznia 2016

Masełko do skórek od Silcare

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję masełka do skórek od Silcare. Cena kosmetyku to 9,00 zł / 12 ml. Produkt otrzymałam w czerwcowym ShinyBoxie, o którym pisałam tutaj (klik).  
O masełku ze strony producenta:
Pielęgnacji dłoni nie należy ograniczać tylko i wyłącznie do troski o kondycję paznokci. Także suche, szorstkie i pozadzierane skórki wyglądają nieestetycznie, sprawiając przy tym wiele problemów.

Masełko do skórek - Cuticle Butter Soft Touch to delikatny dotyk nawilżenia dzięki któremu Twoje dłonie zyskają zdrowy i piękny wygląd. Preparat zapobiega wysychaniu skórek wokół paznokci, zmiękcza je i natłuszcza, chroniąc przy tym przed czynnikami zewnętrznymi (pogoda, detergenty).  Łagodny, mleczny, przyjemny zapach idealnie współgra z nieocenionymi właściwościami masełka.

Lekka konsystencja produktu pozwala na łatwą aplikację. Niezaprzeczalnym atutem Cuticle Butter Soft Touch jest eleganckie opakowanie. Słoiczek z białym wkładem o pojemności 12 ml idealnie wkomponuje się w wystrój każdego salonu kosmetycznego, będzie również ozdobą Twojej toaletki.

Sposób użycia:
Wmasowywać rano i wieczorem w skórki wokół paznokcia.  Przeznaczone do stosowania wspólnie z masełkiem do manicure Nail Butter Pink Shine.

Wskazane do suchych, pozadzieranych skórek. Idealne do stosowania przy paznokciach pomalowanych. Wskazany również do pękających i wysuszonych kłykci.
  
CECHY:
- nawilża skórki wokół paznokci
- zapobiega wysychaniu skórek
- zmiękcza i natłuszcza
- chroni przed czynnikami zewnętrznymi (pogoda, detergenty)
Mocznik 10% – silnie nawilżająco, zmiękczająco na skórki, przyspiesza regenerację, ułatwia wiązanie wody przez keratynę, delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek
Olej rycynowy – zawiera 80% trój glicerydów kwasu rycynolowego, stosowany jako kondycjoner, pozostawia warstwę okluzyjną na skórze i paznokciach
Masło Shea – zawiera 50% kwasu olejowego (omega-9), posiada naturalne antyoksydacyjne właściwości ze względu na zawarte w nim tokoferole; nawilża, wygładza i pozostawia delikatną warstwę ochronną, wspomaga regenerację naturalnej warstwy lipidowej; koi i regeneruje drobne uszkodzenia i otarcia naskórka; chroni przed mrozem, wiatrem i słońcem; hipoalergiczny
Gliceryna – wiąże wodę w naskórku, nawilża i chroni przed nadmiernym wysuszeniem skóry, łagodzi, poprawia elastyczność, ułatwia wchłanianie innych substancji w głąb skóry.
Olej winogronowy – bogaty w NNKT ω-3, ω-6, ω-9 oraz witaminę E, które działają przeciwutleniająco oraz uszczelniająco na cement międzykomórkowy. Zawiera do 0,5% przeciwutleniaczy z grupy związków fenolowych (kwas wanilinowy i synapinowy).
Nie zawiera: silikonów, MIT i MCIT,  glikoli, trietanoloaminy, konserwantów uwalniających formaldehyd (DMDM Hydantoin).

Moim zdaniem:
Masełko zamknięte jest w niewielkim plastikowym słoiczku. Pod nakrętką znajduje się dodatkowo zabezpieczające sreberko, którego usunięcie było dla mnie sporym wyzwaniem. Niestety ochrony nie mogłam sama odkleić w żaden sposób i musiałam użyć w tym celu nożyczek.

Po dostaniu się do zawartości naszym oczom ukazuje się kremowa maź, która konsystencją faktycznie przypomina masełko. Zapach jest delikatny i nie drażni nosa. Specyfik jest tłusty, dzięki czemu dobrze nawilża skórki. Co więcej zmiękcza je i zapobiega zadziorkom. Musimy natomiast chwilkę poczekać na jego wchłonięcie. Masełko bardzo przypadło mi do gustu, gdyż stosowane systematycznie bardzo dobrze dba o skórki. Niestety w moim przypadku ciężko o ich codzienną pielęgnację.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Wygładza
+ Zmiękcza
+ Zapobiega zadziorkom
+ Konsystencja
+ Opakowanie
+ Zapach
+ Skład
+ Cena

Minusy:

- Zabezpieczające sreberko

Lubicie tego typu produkty czy stawiacie na zwykły krem do rąk?

15 komentarzy:

  1. Może to kiepskie przyzwyczajenie, ale o skórki jakoś specjalnie nie dbam. Nigdy nie chce mi się siedzieć i wmasowywać olejków czy masełek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze się starałam, ale ostatnio ciężko u mnie z systematycznością :(.

      Usuń
  2. Ja muszą zadbać o swoje skórki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie to czeka, ostatnio bardzo je zaniedbałam...

      Usuń
  3. Też miałam problem z tym sreberkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go, ale wystarcza mi krem do rąk i olejki do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze pierwszy raz widzę coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że się sprawdziło, ja swoje skórki zaniedbuję, dostają porcję nawilżeni tylko podczas smarowania kremem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę go po raz pierwszy, ale muszę przyznać, ze jest to dość kuszący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to masełko i u mnie ze ściągnięciem tej foli zabezpieczającej też było dużo problemu :D Samo masełko jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli działanie ma tak dobre to ze ściągnięciem sreberka może być problem , nie ma kosmetyków doskonałych ;) Chętnie wypróbuję..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak to mówią nie ma ideałów :).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...