środa, 20 stycznia 2016

Born Pretty Store, czyli kolejna przesyłka

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać przesyłkę od Born Pretty Store. Kolejny raz otrzymałam propozycję współpracy, którą przyjęłam z wielką przyjemnością. Również i tym razem wybrałam produkty z działu Nail Art (klik).   
  



Zobaczcie co wybrałam: 

1. Lakier do stempli w kolorze różowym nr 11
Cena: 4,79 $ (link klik) 


2. Taśma do zdobień w kolorze srebrnym
Cena: 1,59 $ (link klik)  



3. Mini pierścionek w kształcie korony z perełkami
Cena: 2,69 $ (link klik) 


4. Gąbeczki do gradientu 3 szt.
Cena: 1,19 $ (link klik)  


Obecnie wszystkie z powyższych produktów są w cenach promocyjnych. Muszę Wam przyznać, że wszystkie bardzo przypadły mi do gustu, szczególnie pierścionek, który jest po prostu prześliczny!

Również i tym razem zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:
Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.



Który z produktów najbardziej Was zainteresował?

6 komentarzy:

  1. Świetny kolor lakieru uwielbiam takie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zamówienie, podoba mi się kolor lakieru i pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych lakierów do stempli, sama ostatnio się zastanawiałam, czy nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam chevronową tasiemkę, fajne efekty można nią uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...