piątek, 4 grudnia 2015

Zdobienie paznokci z wykorzystaniem ćwieków od BPS

Witajcie, dzisiaj chciałam przedstawić Wam zdobienie z wykorzystaniem ćwieków, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem BornPrettyStore (klik).


Produkt znajdziecie w dziale Nail Art (klik). Do wyboru mamy 3 wielkości ćwieków 0.8mm/1.2mm/1.5mm, a ich ilość w opakowaniu zależy od rozmiaru. Obecnie ćwieki są w promocji i możemy je kupić za 2,24 $ (klik).
Zdobienie postanowiłam wykonać z wykorzystaniem dwóch kolorów czerni i różu. Moim zdaniem manicure jest prosty ale wygląda ciekawie. Musicie uwierzyć mi na słowo, że wykonanie takiego zdobienia jest dziecinnie proste i nie trwa długo.


Ćwieki są bardzo dobrze wykonane i odpowiednio przylegają do płytki paznokci. Dzięki sondzie ich aplikacja nie stanowi żadnego problemu. 


Zdradzę Wam, że zdobienie z wykorzystaniem ćwieków tak mi się podobało, że te niewielkie ozdoby będę wykorzystywać częściej. 


Zachęcam Was również do skorzystania z 10% zniżki (promocją nie są objęte produkty przecenione). Aby otrzymać rabat, przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

Podoba Wam się tego typu zdobienie?

8 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentują pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdobienie, ja robię sobie hybrydy ale na razie nie wykorzystuję żadnych dodatkowych elementów. piękne, długie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie błyskotki na paznokciach, ale nie mam czasu zeby sama takie zrobic :/
    P.S. Zmieniłam nazwę bloga: lamia-riae.blogspot.com
    Mam nadzieję, że bez problemu uda się Tobie do mnie trafić, ponieważ zmiana nazw robi czasami nie lada zamętu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczne paznokcie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt, ale ja wolę nieco delikatniejsze paznokcie ;) Zazdroszczę tej długości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...