poniedziałek, 9 listopada 2015

Tonik do twarzy Theo Marvee Cavariste Perlique

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję toniku do twarzy Theo Marvee Caviariste Perlique. Cena produktu to ok. 40 zł / 200 ml.
O toniku:
Tonik do twarzy wspomagający proces naturalnego oczyszczania się i odnowy skóry, zmniejszający pory i przywracający równowagę hydro-lipidową. Po jego użyciu skóra wygląda na zdrową i rozświetloną.


CAVIARISTE PERLIQUE tonik może być stosowany do każdego rodzaju cery, łącznie z cerą wrażliwą i płytko unaczynioną. Zawiera ekstrakt z perły i ekstrakt z kawioru a ponadto łagodzący d-panthenol i alantoinę, a także rozświetlające drobinki macicy perłowej.

Skład:

Moim zdaniem:
Tonik zamknięty jest w skromnym, minimalistycznym opakowaniu z zatrzaskowym wieczkiem. Jego konsystencja jest dość gęsta, jednak w tym przypadku jest to dla mnie zaleta, ponieważ  jest bardzo wydajny.

Na szczególną uwagę zasługuje wygląd płynu, gdyż widać w nim przepięknie mieniące się liczne drobinki. Pierwszy raz widziałam coś takiego w produkcie oczyszczającym i muszę przyznać, że już od tego widoku płyn mnie zachwycił.
Specyfik bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy i bardzo dobrze ją oczyszcza. Buzia pozostaje nawilżona, rozświetlona i miła w dotyku. Tonik ma właściwości łagodzące, przyznaję, że świetnie sprawdził się na mojej wrażliwej cerze.
Tak naprawdę wszystkie obietnice producenta są prawdziwe, a używanie tego produktu to czysta przyjemność!

Podsumowanie:
Plusy:
+ Oczyszczenie
+ Nawilżenie
+ Rozświetlenie
+ Właściwości łagodzące
+ Konsystencja
+ Kolor
+ Skład
+ Opakowanie


-/+ Cena

Jakim produktem najchętniej wykonujecie demakijaż?

4 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym produkcie ale intryguje mnie i chyba go zakupie. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik wykazuje bardzo korzystne działanie dla skóry.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam tego toniku, ale chyba kupię go po tej recenzji ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się konsystencja, chętnie bym wypróbowała tego toniku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...