niedziela, 15 listopada 2015

Rossmann -49% na pomadki, błyszczyki i kredki do ust oraz lakiery i odżywki do paznokci - czyli co udało mi się kupić w 2015

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się kupić podczas promocji Rossmanna -49% na pomadki, błyszczyki, konturówki do ust oraz lakiery i odżywki do paznokci.


Idąc do sklepu postanowiłam, że moje zakupy będą skromne i ograniczą się do kilku produktów, ponieważ jakoś szczególnie nie potrzebowałam i nie potrzebuję tego typu kosmetyków.


Zobaczcie co udało mi się kupić:

1. Eveline, Żelowy lakier do paznokci Magical Gel | cena w promocji 7,64 zł (stała cena 14,99 zł)
2. Maybelline, Ochronna baza pod lakier Express Manicure | cena w promocji 9,17 zł (stała cena 17,99 zł)


3. Lovely, Pomadka do ust Color Wear nr 3 | cena w promocji 3,82 zł (stała cena 7,49 zł)



4. Wibo, Pomadka do ust Glossy Temptation nr 3 | cena w promocji 5,51 zł (stała cena 10,79 zł)
5. Wibo, Pomadka do ust Glossy Temptation nr 5 | cena w promocji 5,51 zł (stała cena 10,79 zł)




Zakupy zaliczam do udanych, chociaż  pech chciał, że w domu zorientowałam się, że moja pomadka od Lovely jest złamana. Myślę, że komuś po prostu upadła i pękła. Przyznam, że i tak jestem zdziwiona, że pomadki od Wibo, które wybrałam od razu znalazłam nieużywane, a jak wiecie przy tego typu promocjach jest to szczególnie trudne. 

Duet z Eveline wrzuciłam do koszyka z ciekawości. Od dawna patrzyłam na niego przy każdych zakupach, jednak gdy uświadamiałam sobie, że mój zapas lakierów liczy sporo ponad 50 sztuk, rezygnowałam z jego zakupu. Tym razem mając na uwadze promocję, duet stał się moją własnością.

Baza z Maybelline jest mi już znana, będzie to moja druga buteleczka. Produkty do ust będę testować pierwszy raz.

A jak u Was wyglądały zakupy podczas pierwszej części promocji -49%?

3 komentarze:

  1. ja pierwszą część przegapiłam niestety :(
    oj te pomadki wibo ładnie się prezentują :)

    zapraszam http://specyficznapanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne łowy :) ja kupiłam tylko dwie pomadki, bo mam ich i tak już za dużo :) niestety na drugą część promocji nie znalazłam czasu, nad czym bardzo ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tą bazę kupiłam, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...