środa, 18 listopada 2015

Rossmann -49% na mascary, cienie, kredki, linery i produkty do stylizacji brwi - czyli co udało mi się kupić w 2015

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się kupić podczas drugiej promocji Rossmanna -49% na mascary, cienie, kredki, linery i produkty do stylizacji brwi.

Tym razem również nie zamierzałam szaleć i ograniczyć się do kilku produktów.


Zobaczcie co udało mi się kupić:

1. Eveline, Korektor do brwi Art Scenic kolor czarny | brak promocji - cena 13,99 zł


2. Miss Sporty, Tusz do rzęs Lash Millionaire All In One False Lash Extra | cena w promocji 7,89 zł (stała cena 15,49 zł)
3. Max Factor,  Tusz do rzęs 2000 Calorie | cena w promocji 17,34 zł (stała cena 33,99 zł)


4. Wibo, Kredki do oczu Long-Lasting Liner nr  2 i nr 50 | cena w promocji 2,65 zł (stała cena 5,19 zł)



Muszę przyznać, że po zakupach byłam trochę zaskoczona, ponieważ korektor do brwi z Eveline nie został objęty promocją. Co prawda w Rossmannie, w którym kupowałam przedmiot nie było pełnej gabloty kosmetycznej tej firmy, jednak myślałam, że mimo wszystko korektor zostanie promocją objęty.

Jeśli chodzi o tusze, to zapewne wiecie jaką furorę zawsze robił tusz z Max Factor 2000 Calorie. Jest on także jednym z moich ulubieńców. Tusze od Miss Sporty wrzuciłam do koszyka, ponieważ zakochałam się w tuszu Lash Millionaire False Lashes Effect z tej firmy, który chyba został wycofany z produkcji. Zobaczymy czy obecny pod podobną nazwą będzie sprawdzał się równie dobrze. Na pierwszy rzut oka już wiem, że szczoteczka następcy jest inna.

Kredki kupuję przy okazji każdej promocji -49%, ponieważ po prostu robię sobie ich zapas. Uważam, że jeśli chodzi o ten produkt nie muszę sięgać po kosmetyki droższych firm, gdyż te tańsze są dla mnie wystarczające. 

Czy u Was zakupy również ograniczyły się do kilku produktów?

5 komentarzy:

  1. Ja pewnie też bym pomyślała, że ten korektor do brwi będzie podlegał promocji :)
    Lubię ten tusz z MaxFactor, niedrogi szczególnie w drogeriach internetowych, a sprawdza się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że ominie mnie ta promocja, z resztą jak wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezłe zakupy. Moje w kwestii produktów do oczu ograniczyły się do... niczego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te promocje w Rossmanie uzależniają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy, byłam w rossmanie ale szybko ominęłam promocje i wzięłam tylko to co po co przyszłam, szok normalnie- chusteczki i żel antybakteryjny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...