poniedziałek, 30 listopada 2015

Płytka ze wzorkami do zdobienia paznokci Qgirl-008 od Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję jednej z płytek, którą dostałam przy okazji współpracy ze sklepem BornPrettyStore. Bardzo dziękuję za tę możliwość!


Płytka, którą posiadam to Qgirl-008. Produkt znajdziecie w dziale NailArt (klik) dokładnie tutaj (klik)Jej koszt jest niewielki, obecnie to zaledwie 1,20 $.
Płytka zapakowana jest dodatkowo w mini kopertę, oczywiście pokryta jest również zabezpieczającą folią. Qgirl-008 oferuje nam dwa wzory: kwiatuszki i trójkąty. Jeden i drugi ma coś w sobie i bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.

Jak zawsze płytka jest odpowiednio wykonana, dzięki czemu odbijanie wzoru jest bardzo łatwe.
Poniższy manicure wykonałam z wykorzystaniem właśnie opisywanej przeze mnie płytki. Na 4 paznokciach znalazły się trójkąty, a paznokieć palca serdecznego przyozdobiłam kwiatkami. Dla urozmaicenia wykorzystałam również jedną cyrkonię z karuzeli od BPS, którą opisywałam tutaj (klik).




Również i tym razem mam dla Was zniżkę. Jeśli powyższy produkt Was zainteresował, zachęcam do skorzystania z 10% zniżki (promocją nie są objęte produkty przecenione). Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

Podoba Wam się tego typu zdobienie?

6 komentarzy:

  1. fajny efekt, ja swoje tylko maluję, jeszcze nie doszłam do zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem tego obsługiwać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie służę radą :) Chodzi po prostu o to aby lakier był dobrze napigmentowany, a odbity na stemplu wzór szybko przeniesiony na paznokieć :).

      Usuń
  3. Bardzo fajny efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt na pazurkach jest naprawdę bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...