niedziela, 29 listopada 2015

Mgiełka z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek od APIS

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję mgiełki do twarzy z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek firmy Apis. Cena kosmetyku to 24,00 zł / 150 ml – obecnie produkt jest w promocji i możecie go dostać za 15,00 zł. Swoją sztukę otrzymałam w czerwcowym pudełku ShinyBox, o którym pisałam tutaj (klik).
Ze strony producenta:
APIS Mgiełka z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek 150ml. Dla każdego rodzaju cery.

Delikatna mgiełka zawiera ekologiczną wodę z gałązek oliwnych certyfikowaną przez Ecocert® i ekstrakt z oliwek. Błyskawicznie odświeża, łagodzi i rewitalizuje dojrzałą, zniszczoną skórę.


Mgiełka dostępna jest jeszcze w dwóch wersjach:
- Mgiełka z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy i komórkami macierzystymi
- Mgiełka z wodą różaną i ekstraktem z dzikiej róży



Skład:
Moim zdaniem:
Produkt zamknięty jest w plastikowym białym opakowaniu z atomizerem. Opakowanie jest przemyślane, jednak muszę przyznać, że atomizer rozpyla ze zbyt dużą rozpiętością i pierwsze psiknięcie nie należy do najprzyjemniejszych.  

Zapach produktu jest tak naprawdę znikomy, co zdecydowanie mi nie przeszkadza.

Początkowo z racji nazewnictwa, a dokładniej słowa „mgiełka” bardzo sceptycznie podeszłam do produktu. Wydawało mi się, że tego typu kosmetyk nie da żadnego efektu, otóż myliłam się.

Produkt stosuję do odświeżenia, a także po demakijażu i dokładnym oczyszczeniu twarzy. Jeśli po myciu twarzy żelem lub mydłem odczuwacie uczucie ściągnięcia, to mgiełka sprawdzi się idealnie, ponieważ w kilka sekund pozwala usunąć niechciany efekt.

Dodatkowo skóra pozostaje odświeżona i nawilżona. Mam również wrażenie i to by się zgadzało z obietnicą producenta, że specyfik łagodzi podrażnienia. Zdecydowany plus również za to, że spisał się pod makijażem.

Produkt jest bardzo wydajny, od dłuższego czasu używam go min. 2 razy dziennie, a mgiełki mam jeszcze połowę. Kiedy wykończę obecną myślę, że zdecyduję się na którąś z pozostałych wersji.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Odświeżenie
+ Złagodzenie
+ Opakowanie
+ Skład
+ Cena

Minusy:

- Sposób rozpylania

Używacie tego typu produktów do odświeżenia lub po oczyszczeniu twarzy?

3 komentarze:

  1. Kiedyś uwielbiałam wszelkie naturalne mgiełki i hydrolaty, teraz nie mam żadnej ani nawet toniku. Muszę się w coś zaopatrzyć.
    używam kosmetyków do cery suchej wiec nie czuję ściągnięcia ale zainteresowałaś mnie tą mgiełką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją mam i psikam czasami na włosy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...