niedziela, 18 października 2015

Zdobienie paznokci z wykorzystaniem cyrkonii z Born Pretty Store

Witajcie, dzisiaj chciałam pokazać Wam delikatne zdobienie paznokci z wykorzystaniem cyrkonii, które otrzymałam od sklepu Born Pretty Store. Obecnie produkt (klik) można kupić za 5,21 $, znajdziecie go w dziale Nail art.

W karuzeli znajdziemy ok. 250 kolorowych cyrkonii o różnych kształtach, są to m.in. serduszka, gwiazdki, kwiatki i łezki. Ozdoby są dokładnie wykonane i bardzo dobrze trzymają się na paznokciach. 



Przyklejenie ich nie stanowi problemu, ja przyklejałam je jedynie przy pomocy lakieru nawierzchniowego. Przyznam, że jest to bardzo fajny sposób na szybkie urozmaicenie zwykłego manicure.


I tym razem zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki. Aby otrzymać rabat przy zamówieniu należy wpisać kod NATK31.

Co obecnie macie na paznokciach :)?

10 komentarzy:

  1. lubię cyrkonie, ale są niepraktyczne w codziennym użytkowaniu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dobrze je przytwierdzimy, to nie powinny przeszkadzać :).

      Usuń
  2. Takie cyrkonie to bardzo fajna sprawa, bardzo ładnie można nimi wykończyć każdy manicure. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne, jak dla mnie szał <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdobienie, ja jestem na etapie uczenia się nie zalewać skórek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię takich odstających elementów na paznokciach, przeszkadzają mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przeszkadzają tylko pierwszego dnia, dalej już się przyzwyczajam.

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...