piątek, 9 października 2015

Wazelina do ust różana firmy Floslek Laboratorium

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję różanej wazeliny do ust firmy Floslek. Produkt kupiłam w Biedronce za ok. 6,00 zł / 15 g.
Ze strony producenta:
Atrakcyjne, odpowiednio nawilżone i wygładzone usta.
Działanie: Ochronno – odżywcze. Wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta. Zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka. Delikatnie nabłyszcza wargi.


Zastosowanie: Codzienna pielęgnacja i ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych (zmiany temperatury, wiatr).

Skład:


Moim zdaniem:
Wazelinę kupiłam w Biedronce, ponieważ skusiła mnie jej niewielka cena i urocze opakowanie. Pomyślałam, że kosmetyk jest na tyle mały, że idealnie sprawdzi się w torebce, a że akurat szukałam czegoś co poradzi sobie z moimi suchymi ustami... czy był to strzał w 10? Przeczytajcie :).
Wazelina zamknięta jest w malutkim zakręcanym opakowaniu. Osobom, które nie lubią nakładania kosmetyków do ust palcami nie spodoba się tego typu rozwiązanie. Przyznam, że z uwagi na higienę sama wolę pomadki w sztyfcie, jednak w tym przypadku słoiczek nie był dla mnie problemem.

Zapach specyfiku bardzo przypadł mi do gustu. Jest to jego bardzo duża zaleta i dzięki niemu cały czas ma się ochotę nakładać produkt. Zdradzę Wam, że robiąc zakupy byłam święcie przekonana, że sięgnęłam po wazelinę poziomkową i to właśnie ona powędrowała do mojego koszyka. Dopiero w domu okazało się, że kupiłam wersję różaną. Początkowo nie byłam zadowolona z tego faktu, ale już po pierwszym użyciu stwierdziłam, że nie mam czego żałować (oczywiście nie wykluczam, że i poziomkowa trafi w moje ręce).
Jeśli chodzi o działanie, przyznaję, że nie mam co do niego żadnych zastrzeżeń. Wazelina bardzo ładnie nawilża i wygładza usta. Przy regularnym użyciu suche skórki nam niestraszne.

Kolejną bardzo dużą zaletą produktu jest jego wydajność. Wazelinę mam już chyba dwa miesiące, a jej zużycie mimo regularnego stosowania jest niewielkie.


Produkt stał się jednym z moich ulubieńców. Jeśli nie przeszkadza Wam forma słoiczka zdecydowanie polecam Wam tę wazelinę. Na nadchodzącą zimową aurę może okazać się bardzo przydatna.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Nawilżenie
+ Wygładzenie
+ Regeneracja
+ Nabłyszczenie
+ Konsystencja
+ Wydajność
+ Zapach
+ Kilka wersji zapachowych

+/- Opakowanie
 

W jaki sposób dbacie o swoje usta?

6 komentarzy:

  1. Nie lubię takich opakowań, ale ogolnie produkt zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam, mam jeszcze w starym opakowaniu, zużyłam dwie i trzecia jest w trakcie, a to duży wyczyn bo są niesamowicie wydajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa zużyte opakowania tej wazeliny to faktycznie wyczyn! :)

      Usuń
  3. Warto posiadać ten produkt w razie "W" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie takie opakowanie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam, wersję pomarańczową. Sprawdza się faktycznie świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...