środa, 14 października 2015

Najnowsza promocja Biedronki - Kompleksowa pielęgnacja 19.10.2015

Witajcie, dzisiaj chciałam pokazać Wam najnowszą gazetkę promocyjną Biedronki „Kompleksowa Pielęgnacja”. Promocja ważna będzie od 19.10.2015.


Przyznam, że już nie mogę doczekać się poniedziałku :). Zobaczcie co dobrego Biedronka dla nas przygotowała. Całą gazetkę możecie zobaczyć tutaj (klik).











Pełna gazetka - klik

Moją największą uwagę przyciągnęły produkty pod prysznic i do włosów, na pewno na kilka z nich się skuszę. Zainteresował mnie również żel firmy BeBeauty do demakijażu oczu, zdradzę Wam, że jeszcze się z nim nie spotkałam. Mam nadzieję, że produkty tak szybko nie znikną z półek :). 

Skusicie się na produkty z gazetki?

2 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...