środa, 28 października 2015

Mydło marsylskie lawendowe Savonnerie Forte

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję mydła marsylskiego Savonnerie Forte o zapachu lawendowym.


O mydełku:
Mydełko zawiera 72% oleju roślinnego. Zrobione zostało ręcznie bez wykorzystania tłuszczów zwierzęcych.

Mydła marsylskie ze względu na skład polecane są przez dermatologów. Nadają się dla cery wrażliwej, atopowej, podrażnionej, a także skłonnej do alergii. Produkt nadaje się również do odplamiania i prania delikatnych tkanin.

Skład:
Sodium Palmate, Sodium Palm Kernelate,  Aqua, Parfum, Palm Kernel Acide, Glycerin, Sodium Chloride, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tetrasodium Etidronate, Edta, CI 77742, Lavendula Hybrida Oil

Moim zdaniem:
Mydełko jest w formie prostokątnej, 125 gramowej twardej kostki o zapachu lawendowym. Woń jest bardzo przyjemna i nie drażni nosa. Na skórze wyczuwalna jest krótki czas.
Mydełko używałam do mycia twarzy. Muszę przyznać, że byłam bardzo zaskoczona faktem, że tak dobrze się pieni. Jest to chyba pierwsze mydło, jakie miałam okazję używać, które daje tak obfitą i aksamitną pianę.

Produkt bardzo polubił się z moją wrażliwą cerą. Nie podrażnił jej, a co więcej pozostawiał dobrze oczyszczoną i wygładzoną. Przyznam, że czasami miałam uczucie ściągnięcia, jednak nie przeszkadzało mi to, ponieważ zawsze po oczyszczaniu twarzy stosuję kosmetyk nawilżający.

Mydełko marsylskie przypadło mi do gustu. Jeśli lubicie naturalne produkty zachęcam Was do jego wypróbowania.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Oczyszczenie
+ Wygładzenie
+ Regeneracja
+ Nie uczula
+ Nie podrażnia
+ Dobrze się pieni
+ Zapach
+ Wydajność
+ Skład

Minusy:
- Uczucie ściągnięcia

Używałyście kiedyś mydła marsylskie?

6 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy takiego mydła ale zapach lawendy uwielbiam więc chętnie bym wypróbowała ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam szczególnie do mycia rąk, miałam już wiele mydeł marsylskich

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ściąga dlatego nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem z żoną korzystamy z mydła marsylskiego już dosc długo , polecam wypróbowac to https://eko-banka.pl/pl/p/FOUFOUR-Mydlo-marsylskie-125g-GUARANA-maslo-shea/973 jak dla mnie jest świetne :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa propozycja, w Berlinie można je kupić dużo taniej. Pozdrawiam - dietomat.pl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...