wtorek, 22 września 2015

Wrześniowy ShinyBox BEAUTY & The Box

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję wrześniowego pudełka ShinyBox 'BEAUTY & The Box'. Pudełko zamówiłam w ramach promocji DuoBox INTENSIVE, w której otrzymałam box sierpniowy, wrześniowy a dodatkowo intensywnie nawilżając serum od Clochee.


Wspominając o DuoBoxie muszę poruszyć jeszcze sprawę gratisu. Bardzo nie podoba mi się podejście ShinyBox, które chcąc wypchnąć pudełka dodaje do nich produkt, którego termin praktycznie się kończy. 


Nie powiem, zamawiając duet byłam świadoma, że data ważności serum to październik 2015, jednak ile osób nie doczytało tej informacji? Przecież nie każdy ma czas aby czytać bloga firmy. Sama dowiedziałam się przypadkiem, przeglądając komentarze na Facebooku ShinyBox i długo wahałam się czy zamówić w ten sposób pudełka. Ostatecznie się zdecydowałam, jednak niesmak pozostał i wcale nie pochwalam tego zachowania. Nadal zastanawiam się czy uda mi się zużyć serum przez miesiąc. 


Zawartość pudełka wrześniowego była dla mnie niespodzianką. Bardzo ciekawa byłam jakie produkty kryją się tym razem w środku.

Zobaczcie zawartość:


1. SYIS Krem pod oczy
2. ORIENTANA Olejek do twarzy DRZEWO SANDAŁOWE I KURKUMA
3. EVRĒE Max repair Serum do paznokci
4. VEDARA Złoty peeling do Ciała
5. EFEKTIMA PHARMACARE MINERAL-SPA Peeling +Maska +Krem myjący do twarzy 3 w 1
6. GRATIS – EFEKTIMA PHARMACARE Balsam brązujący do ciała
7. BIAŁY JELEŃ Emulsja do higieny intymnej
8. VASELINE Balsam do ciała w spray'u Cocoa Radiant


Szczerze Wam przyznam, że bardzo ciężko określić mi, z którego produktu najbardziej się cieszę. Tak naprawdę każdy z nich mi się przyda i na pewno zostanie wykorzystany.

Bardzo lubię kiedy zawartość pudełka jest zróżnicowana, a właśnie tak jest w tym przypadku. Mamy produkty do ciała, paznokci i twarzy.

Podsumowując, zawartość wrześniowego pudełka przypadła mi do gustu. Czy kupię kolejne? Na chwilę obecną nie chcę kupować ShinyBoxa w ciemno, a i kosmetyków mam już naprawdę wiele, więc muszę się wstrzymać. Co będzie za jakiś czas, zobaczymy :).


Podoba Wam się zawartość wrześniowego pudełka ShinyBox?

6 komentarzy:

  1. Wszyscy mają te pudełeczka, ja też chce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre produkty są bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też zastanawiałam sie nad zamówieniem obu boxów i też wiedziałam o krótkim terminie ważności serum. ostatecznie wybrałam tylko wrześniowe pudełko. i jestem nim zachwycona- pielęgnacja tak jak lubię, zerknij na datę ważności kremu pod oczy- u mnie jest styczeń 2016 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za zwrócenie uwagi. Mój krem pod oczy również ma ważność do stycznia...

      Usuń
  4. Mi się bardzo podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...