środa, 2 września 2015

Wosk Zapachowy Yankee Candle Serengeti Sunset

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję wosku zapachowego Serengeti Sunset od Yankee Candle. Wosk kupiłam na stoisku „Pachnąca Wyspa Yankee Candle” w Manufakturze w Łodzi.

O zapachu:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Serengeti Sunset to mieszanka słodkich owoców, cytrusów, kwiatów lotosu i bursztynu.
 
Czas palenia: ok. 8 godzin

Moja opinia:
Wosk wybrałam jako jeden z wielu. Wąchałam i wąchałam aż natrafiłam na Serengeti Sunset, który już od pierwszego momentu zawładnął moim nosem. Chciałam go cały czas wąchać i nie mogłam się doczekać aż wrócę do domu i włożę do kominka. 

Wosk ma bardzo intensywny zapach, który już po chwili od odpalenia roznosi się po pomieszczeniu. 
Zapach ma w sobie coś po prostu magicznego. Na początku kojarzył mi się z męskimi perfumami, jednak po odpaleniu poczułam orientalną nutę.
 
Przyznam, że nie odnajduję tutaj owoców ani kwiatów, tym bardziej ciężko mi powiedzieć jak może pachnieć bursztyn. Dla mnie jest to zapach bliżej niezidentyfikowany, ale chyba przez to jest tak bardzo wyjątkowy.

Serengeti Sunset stał się jednym z moich ulubionych zapachów Yankee Candle.

Macie swoje ulubione woski od Yankee Candle?

7 komentarzy:

  1. Mi ten zapach kompletnie nie podszedł.
    Za to zakochałam się w Madagascan Orchid i... mam już świecę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm może by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to coś dla mnie bo Serengeti Sunset nie dość, że intensywnie pachnie to jeszcze męskimi perfumami- super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką chęcią wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka mam :), szkoda, bo początkowo liczyłam na cytrusowe nuty, które bardzo lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą mnie woski niesamowicie,ale jakoś szkoda mi zawsze kasy na wydanie je na coś co i tak się spali ;) A na ładny zapach w domu są różne inne,tańsze sposoby. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój czeka w zapasie na odpalenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...