środa, 16 września 2015

Kosmetyki od OVER Cosmetics

Witajcie, niedawno od OVER Group otrzymałam paczkę, w której znalazły się kosmetyki firmy OVER Cosmetics (klik) – serdecznie dziękuję za to wyróżnienie.


Przyznam, że nigdy wcześniej nie słyszałam o kosmetykach tej firmy, więc moja ciekawość była naprawdę duża i od samego początku nie mogłam doczekać się momentu kiedy odbiorę przesyłkę.




Firma OVER Cosmetics istnieje na rynku od 2007. W swojej ofercie posiada produkty paramedyczne oraz linię Beauty, w której znajdziemy balsamy nawilżające. Wśród oferowanych produktów jest również seria poświęcona higienie. Przyznam, że z wielką chęcią czytałam o oferowanych kosmetykach i przeglądałam stronę internetową firmy poznając nowe produkty.

Kosmetyki, które otrzymałam zostały starannie i bardzo ładnie zapakowane. Miło, że firma zadbała również o wygląd wysyłanych do testowania produktów.

W paczce znalazłam:

- Balsam Marigold & Vanilla (nagietek i wanilia) (klik)
- Krem do rąk z olejkiem z awokado (klik)
- Próbki
- Katalog


Pierwszym plusem jaki mogę powiedzieć o kosmetykach jest ich opakowanie. Poręczne butelki zakończone pompką bardzo ułatwiają dozowanie produktów. 


Konsystencja balsamu oraz kremu do rąk jest gęsta. Specyfiki są treściwe i świetnie nawilżają. Dużym plusem jest również ich szybkie wchłanianie. Jeśli chodzi o zapach to w jednym i w drugim przypadku bardzo mi się podoba. Mają one w sobie coś takiego, że chce się je wąchać i wąchać, a one i tak się nie nudzą. 



Szczegółowe recenzje obu kosmetyków na pewno pojawią się na blogu. 

Znacie kosmetyki firmy OVER Cosmetics?

9 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków ale z chęcią poznam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o firmie, ale bardzo chętnie dowiem się, jak się sprawuja

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znałam dotąd tej marki, udanych testów życzę :) +zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna paczuszka, ciekawi mnie kremik do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie zapakowane, przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem wpisów, nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe produkty, czekam na opinię

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania :) pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...