niedziela, 23 sierpnia 2015

Przesyłka od Dresslink.com - moje pierwsze wrażenia

Witajcie, dzisiaj chciałam pokazać i opisać Wam paczkę, którą otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Dresslink.com (klik). Dresslink, dziękuję bardzo za to wyróżnienie.
  

O przesyłce wspominałam już tutaj (klik). Jeśli jeszcze nie wiecie, sama mogłam zdecydować o przedmiotach, które dostanę do testowania. Moje zamówienie nie mogło przekroczyć 20 $.
  
Zobaczcie co znalazłam w paczce:

  
Za cenę niewiele wyższą od 2 $ nie oczekiwałam niewiadomo czego i  szczerze mówiąc myślałam, że kosmetyczka będzie gorsza. Na chwilę obecną przyznam, że produkt jest przyzwoicie wykonany. Zobaczymy jak  się sprawdzi.



Składając zamówienie spodziewałam się produktu podobnego do tego, którego używam obecnie, czyli do jajeczka Ebelin. Jak widzicie produkt jest naprawdę malutki. Obecnie uznałam to za plus, ponieważ dzięki niewielkim rozmiarom idealnie sprawdzi się w podróży. Kolor wysłany został losowo.



Pędzli byłam najbardziej ciekawa i to na nich tak bardzo mi zależało. Moje pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. W tym przypadku również byłam zaskoczona rozmiarem, ponieważ myślałam, że trzonek pędzli (tych do twarzy) będzie trochę dłuższy.






Po przetestowaniu produktów, na pewno zamieszczę ich recenzje. 

Który z przedmiotów najbardziej Was ciekawi?

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa pędzli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem ciekawa pędzli :) A ta kosmetyczka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, chyba zamówię sobie te pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzle super się prezentują, często je widuję na blogach :) sama mam tylko 4 z tych mniejszych, przydają się w wykonywaniu makijażu twarzy i oczu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej ciekawią pędzle. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się pędzle, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak większość dziewczyn zdecydowanie pędzle!! :) Wydają się całkiem ok :) Mam nadzieje, że będą Ci służyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe jak będą sprawować się pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...