czwartek, 27 sierpnia 2015

Paczka od BLOGmedia czyli Soraya, Bio-Oil oraz Salvequick

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać jaką paczkę otrzymałam jakiś czas temu od BLOGmedia (klik). W przesyłce znalazłam 5 produktów.



1. Soraya, Express Bronze 3w1 czyli starter opalania
2. Soraya, Balsam do opalania SPF 10
3. Soraya, After Sun czyli rozświetlający balsam utrwalający opaleniznę


4. Bio-Oil, Olejek do pielęgnacji skóry

5. Salvequick, Plastry na pęcherze i otarcia

Obecnie zaczęłam testować Bio-Oil oraz starter opalania. Przede mną upragniony urlop, więc czeka mnie jeszcze testowanie produktów do opalania i plastrów. Jak tylko zakończę testy przygotuję dla Was recenzję każdej otrzymanej przeze mnie rzeczy.

Serdecznie dziękuję BLOGmedia oraz Pani Anecie za przesłane produkty.


Znacie powyższe produkty?

11 komentarzy:

  1. Świetne produkty, życzę miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również testuję ten zestaw kosmetyczny.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Który z produktów najbardziej przypadł Ci do gustu :)?

      Usuń
  4. fajna paczka, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego testowania, mam nadzieję, ze produkty przypadną ci do gustu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...