czwartek, 6 sierpnia 2015

Dezodorant w sprayu Clear & Fresh Isana - dla czarnych i białych ubrań

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję dezodorantu firmy Isana Clear & Fresh, który ma chronić przed potem przez 48h oraz nie pozostawiać śladów na białych i czarnych ubraniach. Dezodorant dostępny jest w Rossmannie za 3,49 zł / 150 ml (często dostępny jest w promocji za niecałe 3 zł).


Opis producenta:
Isana dezodorant w sprayu Clear & Fresh o 48-godzinnnym działaniu skutecznie chroni przed przykrym zapachem i spoconymi pachami. Przyjemny łagodny zapach i wysokogatunkowa formuła zapewniają długotrwała świeżość i sprawiają uczucie czystości. Dzięki zastosowaniu wysokiej wartości składników dezodorant ten nie pozostawia białych śladów na ciemnych ubraniach i redukuje tworzenie się żółtych plam na białych ubraniach. Delikatna kombinacja składników nie zawierająca alkoholu jest przeznaczona także dla wrażliwej skóry – nawet po depilacji włosków pod pachami. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Skład:
Isobutane, Propane, Isopropyl Palmitate, Dicapryl Lyt Ether, Butane, Aluminium Chlorohydrate, Ethylhexylglycerin, Propylene Carbonate, Disteardikonium, Hectorite, Tocopherol, Parfum, Linalool, Phenoxyethanol


Moim zdaniem:
Na dezodorant skusiłam się z racji jego niskiej ceny. Szukałam produktu, który nie pozostawi na moich ubraniach śladu, a że Nivea, której do tej pory używałam była niedostępna, do koszyka wpadła właśnie Isana. Przyznam, że nie liczyłam na zbyt wiele ale stwierdziłam, że przynajmniej przetestuję produkt.

Dezodorant ma pudrowy zapach, jest on na tyle delikatny, że nie kłóci się z wonią perfum. Przy aplikacji trzeba jednak uważać, ponieważ chwilowa intensywność zapachu potrafi przydusić.

Działanie dezodorantu oceniam na wielki plus. Naprawdę byłam zdziwiona, że tak dobrze chroni przed potem. Co ważne, zgodnie z obietnicą producenta nie pozostawia na ubraniach śladów.
Szczerze przyznam, że śmieszy mnie zamieszczanie przez producentów
„informacji czasowych” na produktach - ochrona przed potem przez 48 godzin? Widziałam już nawet produkty gwarantujące ochronę przez 72 godziny... ja zdecydowanie preferuję opcję mycia i ochrony wystarczy mi na godzin kilkanaście :).

Kolejną z zalet dezodorantu jest fakt, że nie podrażnia pach nawet kiedy aplikujemy go bezpośrednio po depilacji.

Zdradzę Wam, że od czasu jak kupiłam pierwszą sztukę dezodorantu Clear & Fresh zużyłam już z 5 butelek, jednak wydaje mi się, że jest to spowodowane jego gorszą wydajnością, ponieważ dezodoranty, które do tej pory używałam były bardziej wydajne. Wydajność jest dla mnie jedynym minusem tego produktu. Niektórym może dodatkowo przeszkadzać aluminium w składzie.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Ochrona przed potem
+ Nie pozostawia śladów
+ Nie wysusza
+ Nie podrażnia
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Cena

Minusy:

- Wydajność


Używałyście kiedyś produktów firmy Isana?

6 komentarzy:

  1. Ja jakoś przyzwyczaiłam się do antyperspirantów w kulce, te w sprayu jakoś mnie nie zadowalają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę antyperspiranty w kulce :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tego produktu, wydaje się być fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mniej wiecej co pol roku musze szukac nowego bo te ktore mam przestaja dzialac albo skora po prostu sie przyzwyczaila :/

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, myślę, że gdybym miała okazję, kupiłabym :-)
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Natalio ;)
    Od niedawna stosuję antyperspiranty w sprayu. Kilka różnych marek już przetestowałam. Tańsze i te droższe. Wczoraj mijając Rossmann postanowiłam do niego wstąpić właśnie po antyperspirant. Niestety zapomniałam, że w portfelu same drobniaki,a karta w domu :( No cóż pomyślałam, kupię tańszy. Padło na Isana Clear & Fresh. Taniutki,bo zapłaciłam ok. 3 zł. Nie wiązałam z nim wielkich nadziei. Tym bardziej, że wcześniej miałam Isana Secret Rise i nie przypadł mi do gustu. Pomyślałam, że jak się nie sprawdzi to przynajmniej dużej straty finansowej nie będzie ;)
    Dziś po bardzo pracowitym dniu muszę stwierdzić, że Isana spisała się wzorowo.
    Żadnych widocznych śladów na czarnej koszuli nie było. Nie pojawił się też przykry zapach potu.
    Nie wiem jak się sprawdzi w okresie letnim, ale na ten moment mi odpowiada.
    Plusem jest też to że można go kupić za naprawdę śmieszne pieniądze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...