wtorek, 28 lipca 2015

Zdobienie paznokci z BPS - kolorowe romby

Witajcie, dzisiaj chciałam pokazać Wam moje skromne zdobienia paznokci z wykorzystaniem otrzymanych od Born Pretty Store kolorowych rombów.

  


Wszystkie przedmioty, które znalazły się w przesyłce znajdziecie (tutaj – klik).

Kolorowe romby zamknięte są plastikowym słoiczku z odkręcanym wieczkiem. Ozdoby są wielokolorowe, od różowych po zielone, niebieskie i wiele, wiele innych. Ich rozmiar to 2 mm x 4 mm.




Przyznam, że początkowo bałam się, że kształty nie będą dobrze przylegać do paznokci i szybko odpadną, jednak bardzo pozytywnie się zaskoczyłam.

Romby (klik) dostępne są w dziale Nail Art (klik). Ich cena jest niewielka, to jedynie 0,99 $ za opakowanie. 



Romby można wykorzystać na wiele sposobów. Ja najbardziej lubię zdobienie paznokcia palca serdecznego. Jak widzicie, zdobienia nie muszą być nachalne, a przy tym ich wykonanie zajmuje naprawdę mało czasu. Romby są niewielkie, więc w tym przypadku ogranicza Was jedynie wyobraźnia.

Jeśli zastanawiacie się w jaki sposób przykleiłam ozdoby, to zdradzę, że po prostu nałożyłam je na mokry lakier nawierzchniowy. W tej konfiguracji romby trzymały się kilka dni, później zaczęły się zahaczać, ale wtedy po prostu je delikatnie podkleiłam.

I tym razem zachęcam Was do skorzystania z poniższej zniżki:


Która wersja kolorystyczna bardziej Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda. Ja niestety nie mam cierpliwości do takich zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku zdobienia tego typu nawet się nie obejrzysz, a będzie już zrobione :)

      Usuń
  2. ładny efekt, ja nie mam zdolności plastycznych i nie zdobię paznokci po za malowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwono - czarne zdobienie bardzo mi się podoba. Jest niezwykle eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie :) Ja nie mam ręki do takich zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje bardzo ładne :). Przynajmniej ja nie umiem się zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...