wtorek, 21 lipca 2015

Współpraca ze sklepem Dresslink.com - moja lista zakupów

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam pokazać co udało mi się zamówić w ramach współpracy ze sklepem Dresslink.com. Jest mi niezmiernie miło, że kolejna firma zaproponowała mi współpracę.


W ramach zamówienia mogłam wybrać przedmioty mieszczące się wraz z kosztem wysyłki w 20 $.

Przyznam, że wybór nie był łatwy. Początkowo chciałam postawić na nieco inne produkty, jednak ze względu na to, że musiałam wybrać przesyłkę rejestrowaną nie wszystkie z nich były dostępne.

Szczególnie zainteresowały mnie pędzle. W ofercie sklepu znajdziemy przede wszystkim zestawy.

Zestaw, który wybrałam składa się z 10 pędzli. Ich koszt to 9,00 $ + koszt przesyłki.

Drugą rzeczą, na którą się zdecydowałam to kosmetyczka. Przede wszystkim zaciekawił mnie jej wygląd i fakt, że posiada w środku lusterko.

  
Ostatnim z trzech produktów, które wpadły do mojego koszyka jest jajeczko do makijażu. Obecnie używam jajeczka od Ebelin. Zdradzę Wam, że po prostu je uwielbiam. Ciekawa jestem jak sprawdzi się to, które wybrałam. W tym przypadku kolor wysyłany jest losowo.



Koszt produktów, które zamówiłam wyniósł 12,91 $ , a przesyłki 6,05 $. Jak widzicie przesyłka nie należy do najtańszych, jednak dzięki opcji rejestrowanej mamy pewność, że paczuszka nie zagubi się gdzieś po drodze, tylko bezpiecznie trafi w nasze ręce.


Zobaczcie jakie inne produkty mnie zaciekawiły.



 Mini lampa LED do utwardzania paznokci żelowych (kliknij aby przejść do produktu)

 Stojak do suszenia pędzli (kliknij aby przejść do produktu)
Paleta do konturowania (kliknij aby przejść do produktu)
Gąbeczki do ‘malowania’ paznokci (kliknij aby przejść doproduktu)


 Derma Roller do twarzy (kliknij aby przejść do produktu)


 Mazaki do wzorków na paznokciach (kliknij aby przejść do produktu)



Znacie sklep Dresslink.com? 

14 komentarzy:

  1. 20 $ to nawet sporo, gdyby nie trzeba było wliczać w to kosztów wysyłki :(
    Podobają mi się te pędzle jak i kosmetyczka i jajeczko, jednak kosmetyczka jest moim faworytem, a kolor? Właśnie ten który pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, na wysyłkę trochę odchodzi, jednak tutaj mamy do czynienia z wysyłką rejestrowaną.

      Usuń
  2. Z pędzli mam kilka z tych mniejszych, czasem się przydają, ale jednak są zbyt duże do dokładnego makijażu oka :) Częściej przydają się do korektora albo nałożenia cienia pod łuk brwiowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza kosmetyczka, mam pędzle do konturowania z azjatyckiego sklepu i jestem nimi zachwycona , używam od ponad roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że te które wybrałam również przypadną mi do gustu :)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jakości tych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mazaki do wzorków mnie zaciekawiły, może w końcu nie miałabym problemu z narysowaniem sobie chociaż najprostszego zdobienia :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem pewnie zaczyna się wtedy, kiedy trzeba wykonać wzorki ręką którą nie piszemy :)

      Usuń
  6. U mnie zamówienie okazało się totalnym bublem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej zaciekawiła mnie ta oczyszczają maska :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy wybrałaś :) ja bym na większość się również zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...