środa, 8 lipca 2015

ShinyBox Czerwiec 2015 The Birthday Edition

Witajcie, dzisiaj chciałam przedstawić Wam moją opinię na temat czerwcowego pudełka ShinyBox The Birthday Edition, czyli trzecią edycję urodzinową. Jest to drugie pudełko, które otrzymałam w ramach zamówienia pakietowego. 


W pudełku znalazłam łącznie 6 produktów, w tym 4 kosmetyki pełnowymiarowe, jedną miniaturkę oraz gratis w postaci próbki dwóch kremów firmy Shin79. 


Dodatkowo, dla subskrypcji oraz członkiń klubu vip, ShinyBox przygotował dodatkowe kosmetyki - krem do rąk limonka z miętą od The Secret Soap Store oraz peelingujący żel pod prysznic od Dove. Niestety moje pudełko posiadało podstawową zawartość. 



Już od samego początku promowania pudełka, ShinyBox zdradziło, że w każdym boxie znajdzie się pełnowymiarowa odżywka do rzęs MagicLash. Czy serum przypadło mi do gustu? Miałam okazję testować je już jakiś czas temu, więc zapraszam Was na jego recenzję (klik).


Jeśli chodzi o moje odczucia, to przyznam, że zawartość pudełka jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła. Ciężko wybrać mi kosmetycznego faworyta, wiem natomiast, że najmniej zadowolona jestem z cienia do powiek. Produkt ten znalazł się praktycznie w każdym pudełku, które do tej pory kupiłam, a kolor który otrzymałam nie przypadł mi do gustu. Pozostałym produktom nie mam nic do zarzucenia, chyba że poruszymy kwestię ceny serum do rzęs. Jeśli nie wiecie co mam dokładnie na myśli zajrzyjcie do mojej recenzji.


Pudełko, w wersji podstawowej, którą otrzymałam oceniam na 3,5 na 5 punktów. Mam nadzieję, że lipcowe pudełko bardziej przypadnie mi do gustu.

A jak Wam podoba się czerwcowe pudełko ShinyBox?

7 komentarzy:

  1. dla mnie średnie jak na urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywka to chyba najmocniejszy punkt tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. serum do rzęs to najmocniejszy punkt tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serum do rzęs może być fajne, ogólnie jak na urodzinowe to spodziewałam się, że będzie lepiej :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na rozdanie :-) http://mjakmagda.blogspot.com/2015/07/do-zdobycia-australijskie-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...