niedziela, 19 lipca 2015

Pomadka do ust w kolorze różowym firmy Mariza Selective

Witajcie, dzisiaj mam dla Was recenzję pomadki do ust firmy Mariza z serii Selective. Kolor, który posiadam to nr 03, różowy, a dokładniej pąsowy. Cena produktu to ok. 17 zł / 4 g.
O pomadce:
Nasycona pigmentami, kremowa pomadka idealnie się rozprowadza pokrywając usta głębokim i trwałym kolorem. Zawiera naturalne składniki: masło kakaowe, olej awokado i wosk carnauba, które sprawiają, że usta są miękkie, zdrowe i doskonale nawilżone.
Moim zdaniem:
Kosmetyk otrzymałam w majowym pudełku ShinyBox. Przyznam, że ze względu na kolor pomadka już od początku przypadła mi do gustu. Cukierkowy jasny róż, na pewno nie każdemu się spodoba, jednak dla mnie jest to kolor idealny. Bardzo lubię tego typu odcienie na ustach.

Pomadka zamknięta jest w plastikowym, czarnym  opakowaniu. Praktycznie od samego początku noszę ją w torebce i opakowaniu nic się nie stało, również napisy pozostały bez zmian.
Zapach jest jedną z pierwszych rzeczy, która podlega mojej ocenie. Tutaj się nie zawiodłam, wyczuwam słodką może nieco owocową woń. Na ustach jest już niewyczuwalna.


Producent opisuje, że specyfik ma kremową konsystencję z czym muszę się zgodzić. Pomadka bardzo dobrze sunie po ustach nadając im intensywny jasnoróżowy kolor. Niestety trzeba posiłkować się lusterkiem, ponieważ szminka pozostawia grudki. Co ważne, kosmetyk nie wysusza ust (to zapewne zasługa składu). Trwałość zaliczam do bardzo udanych. Kosmetyk utrzymuje się kilka godzin, a jeśli jemy i pijemy to jej trwałość wynosi ok. 2h.


Produkt Marizy zaliczam do udanych. Jeśli lubicie kremowe pomadki, to myślę, że pomimo grudek, które potrafi zostawić i tak przypadnie Wam do gustu.

Podsumowanie:
Plusy:
+ Kolor
+ Konsystencja
+ Pigmentacja
+ Zapach
+ Opakowanie
+ Skład

Minusy:
- Grudki

Jakich kosmetyków do ust używacie?
Wybieracie pomadki czy błyszczyki?

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj tak, również bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Troszkę za jasna jak dla mnie, jestem typowym bladziochem;) ale Marizę lubię :)
    Zapraszam do mnie, 150obs i rusza naprawdę konkretne rozdanie :D KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolorek :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, subtelny kolor szminki, grudki na pewno by mnie bardzo drażniły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz. Zapraszam do obserwacji.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...